۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۱۵۹۶
حجت الاسلام ذوالنور:

رحلت آیت الله شرعی ثلمه ای در جامعه روحانیت است

حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس در پبامی ارتحال عالم ربانی آیت‌الله شرعی را تسلیت گفت.
آیت الله شرعی حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله شرعی (ره) را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحم الرحیم

ارتحال ملکوتی عالم مجاهد،مبارز نستوه، ابوالشهید حضرت آیت‌الله شرعی طاب ثراه که ثلمه‌ایی بزرگ در جامعه شریف روحانیت و اندوهی سنگین بر دل‌های مومنین بجای گذاشت، به پیشگاه مراجع عظام تقلید به ویژه نائب‌المهدی (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، مردم خداجو به ویژه مردم شریف خیزشگاه انقلاب شکوهمند اسلامی، قم المقدسه، تسلیت و تعزیت باد.

فقید سعید حضرت آیت‌الله شرعی که مبارزات او با نظام ستمشاهی و مجاهدت‌های مخلصانه‌اش در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در حافظه پیشکسوتان انقلاب و رهروان امام عزیز ماندگار گردیده است، با روحیه جهادی، تفکر و فرهنگ بسیجی و تلاش و فعالیت‌های انقلابی، در پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی‌گری در حوزه‌های علمیه و ایران اسلامی نقشی موثر و منحصر به فرد داشت. در سنگر جامعه گران‌سنگ مدرسین دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عرصه‌های متنوع دیگر مانند رزمنده و فرمانده‌ایی سختکوش، خستگی ناپذیر، با شهامت و شجاع، بصیر، مدیر و مدبر، نقش‌آفرین و حماسه ساز بود.

او که یک عمر مجاهدت خداپسندانه و تواضع و دلسوزی و اخلاص مثال زدنیش، دعای خیر مومنین و غفران الهی را باخود همراه ساخته، به فرزند روحانی شهیدش پیوست و مهمان روضه رضوان معبودش گردید. روانش شاد و غم فقدانش بر ارادتمندان به ویژه بستگان گرانقدرش تسلیت باد./856/د101/ج

ارسال نظرات