۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۴۷۱۷۵۷
استاد حوزه علمیه:

تقوا و ایمان دو رکن موفقیت در زندگی هستند

حجت الاسلام مظفری با بیان این که تقوا و ایمان دو رکن موفقیت در زندگی است، گفت: متأسفانه مردم با بعضی از کارهای خود همچون بی اهمیت شدن نسبت به فرهنگ و اقتصاد حلال، برکت را از زندگی خود دور کرده اند.
تقوا

حجت الاسلام مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: بهترین مسیر برای زندگی کردن، مسیر اسلام است.

وی افزود: مردم باید اسلام واقعی را به زندگی های خود دعوت کنند و فکر نکنند که اسلام می خواهد زندگی آن ها نابود شود بلکه آن چه اسلام از مردم می خواهد زندگی دور از مشکلات است.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که اسلام جوانان را به ازدواج ترغیب کرده است، اظهار داشت: ازدواج بهترین و مهم ترین، خواسته اسلام بوده که دین ناب محمدی جوانان را به امر ازدواج تشویق کرده است تا بتوانند با امر ازدواج برای خود خانواده تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای دشمن در دین اسلام این بود که ذهن جوانان را نسب به ازدواج، مخدوش کرده و ازدواج را طوری برای جوانان تعریف کرده که انسان با ازدواج دیگر به هیچ خواسته ای نمی رسد و این فکر اشتباه از سوی دشمن است.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که قبول دارم که ازدواج در کشور سخت شده، ابراز داشت: جوانان نباید فقط مسائل اقتصادی را سبب ازدواج نکردن، قرار دهند بلکه خداوند در قرآن فرموده کسی که ازدواج کند، من روزی آن را می رسانم.

وی ادامه داد: ماهواره و فضاهای مجازی یکی دیگر از سبب هایی بوده که دشمن توانسته به جوانان ایرانی نفوذ کند و فکر آن ها را از مسیر اسلام دور نگه دارد و نگذارند که جوان شیعه فکر اسلامی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه سیرجان با بیان این که تقوا و ایمان دو رکن موفقیت در زندگی بوده، تصریح کرد: متأسفانه مردم با بعضی از کارهای خود همچون بی اهمیت شدن نسبت به فرهنگ و اقتصاد حلال، برکت را از زندگی خود دور کرده اند.

وی بیان داشت: توقعات بالا، بی برنامه بودن و نداشتن تقوا مهم ترین اسبابی بوده که مردم امروز ندارند و مردم برای این که در مسیر اسلام باشند باید به اسلام آن چنان که در قرآن و روایات اهل بیت آمده، عمل کنند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: زیاد شدن گناه و از بین رفتن نسل دو مشکلی بوده که در صورت ازدواج نکردن در جامعه رخ می دهد و جوانان باید برای امر ازدواج هر چند که اقتصاد مناسبی را ندارند، حرکت کنند./302/9707/ب1

ارسال نظرات