۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۷۱۸۹۸
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در دیدار مسؤولان هسته‌های گزینش:

گزینش‌ها همسو با آرمان‌های انقلاب، مذهب و مکتب اهل بیت باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مسؤولان هسته‌های گزینش، گفت: گزینش‌ها باید همسو با آرمان‌های دین، انقلاب، مذهب و مکتب اهل بیت(ع) باشد، گزینش‌هایی که انتخاب می‌کنید در آینده باید خوب جواب بدهد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مسؤولان هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: نظامی که مدعی است می‌خواهد اهداف انبیای الهی را دنبال کند و در آن‌ عدالت رعایت شود باید افرادی کارآمد در اختیار داشته باشد.

وی گفت: کسانی که در هسته‌های گزینش فعالیت می‌کنند مسؤولیت و امانت بزرگی را در اختیار دارند، کسانی که در این عرصه فعالیت دارند باید این امانت بزرگ را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: گاهی از مواقع مشاهده می‌شود مردم به این سازمان و آن اداره مراجعه می‌کنند و سرگردان هستند و گاهی نیز ممکن است برخی از افراد هیچ‌گونه سنخیتی با نظام نداشته باشند که این موضوع نشان می‌دهد گزینش خوبی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه  باید بر اساس ملاک‌های نظام فردی کارآمد به کارگیری شود، تصریح کرد: هسته‌های گزینش نباید افراد ناکارآمد را انتخاب کنند چرا که اگر این افراد مرتکب گناهی شوند آن‌هایی که گزینش را انجام داده‌اند در این گناه شریک هستند.

وی خطاب به مسؤولان هسته‌های گزینش، ادامه داد: گزینش‌ها باید همسو با آرمان‌های دین، انقلاب، مذهب و مکتب اهل بیت(ع) باشد، گزینش‌هایی که انتخاب می‌کنید در آینده باید خوب جواب بدهد./202/880/ب1

ارسال نظرات