۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۲۱۷۶

آیین بزرگداشت بانو مرضیه دباغ در آستان حضرت معصومه برگزار شد

آیین بزرگداشت بانو مرضیه دباغ( طاهره حدیدچی) با عنوان بانوی مبارز انقلای شامگاه امروز در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد.
خانم دباغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین بزرگداشت بانو مرضیه دباغ( طاهره حدیدچی) از بانوان شاخص و مبارز انقلاب اسلامی با عنوان « بانوی مبارز» در شبستان نجمه خاتون (س) با حضور بانوان و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.

این مراسم با هدف معرفی الگو های شاخص زنان و زنان تراز انقلاب اسلامی و همچنین تکریم مقام زنان مجاهد، ایثار گر و شاخص انقلاب اسلامی برگزار شد.

سخنرانی این مراسم را آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مینو اصلانی، مسؤول بسیج جامعه زنان کشور بر عهده داشتند و در مورد شاخصه های زن تراز انقلاب اسلامی و خصیصه های اخلاقی بانو دباغ برای حاضران به ارائه سخنرانی و بیان دیدگاه های مختلف پرداختند.

همچنین این مراسم بزرگداشت با همکاری بسیج جامعه زنان و واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد که با استقبال خوب بانوان مجاهد و ایثارگر شهر قم و خانواده های شهدای مدافع حرم همراه بود.

لازم به ذکر است، دختر و عروس خانم دباغ از میهمانان ویژه این مراسم بودند و در پایان مراسم رضوانه دباغ، دختربانو دباغ در مورد ویژگی های اخلاقی مادر خود به ایراد سخنرانی پرداخت و بانو دباغ را زنی خستگی ناپذیر در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی عنوان کرد./968/203/ب3

ارسال نظرات