۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۲۲۰۳
مسؤول بسیج جامعه زنان:

زن تراز انقلاب اسلامی، الگوی جهانی زنان است

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه الگوی زن مسلمان نه زن شرقی و نه زن غربی بلکه زن تراز انقلاب اسلامی است، گفت: جهان امروز برای الگوسازی نیازمند حضور مجاهدانه زن مسلمان در سنگر حجاب و عفاف است.
مینو اصلانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مینو اصلانی، مسؤول بسیج جامعه زنان کشور امشب در مراسم بزرگداشت بانو دباغ در آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به این که الگوی زن مسلمان نه زن شرقی و نه زن غربی است بلکه الگوی زن مسلمان، زن تراز اانقلاب اسلامی است، افزود: زن شرقی در تاریخ بی تأثیر بوده و تنها هدف از تولدش گذاراندن یک زندگی روزمره و معمولی است بنابراین زن شرقی نمی تواند الگوی زن مسلمان باشد.

وی افزود: زن غربی هم به این علت که ابزار دست سرمایه داران شده و با فرو رفتن در منجلاب فساد و سو استفاده ابزاری دچار بی هویتی شده شایستگی الگو شدن برای زنان مسلمانان را ندارد.

مسؤول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: زن غربی به دلیل بی پناهی و بی هویتی در عصر حاضر به تک زیستی و زندگی با حیوانات روی آورده و این زن امروز در چنان سراشیبی سقوطی قرار گرفته است که حتی به خاطر رسیدن به یک منفعت مادی و زود گذر حاضر است تن برهنه او برای تبلیغ یک قوطی غذای سگ مورد استفاده قرار گیرد.

اصلانی اظهار کرد: براساس آنجه گفته شد زن غربی هم نمی تواند الگوی زن مسلمانان باشد و همانطور که در ابتدای بحث با اتکا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مطرح شد الگوی زن مسلمان زن تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آغاز جنبش های مبتنی بر حجاب و عفاف در کشورهای غربی افزود: امروز زنان غربی به تبعیت از زنان مسلمانان به جنبش حجاب و عفاف روی آورده اند که این موضوع نشان می دهد زن مسلمان برای نجات زن غربی و زن شرقی باید مجاهدانه در سنگر ستر و عفاف پایداری کرده و در مقابله هجمه سرمایه داران که به دنبال سو استفاده ابزرای از زن و از بین بردن طهارت نسل با ترویج فسا اخلاقی هستند بایستد.

وی با تأکید بر اینکه زن غربی با تبعیت از زن مسلمان برای بازگشت به هویت اصلی خود نیازمند گذر زمان است، تصریح کرد: علت این کند شدن زن غربی برای بازگشت به سوی گوهر ستر و عفاف این است که برای رسیدن به لذت های مادی تمامی پل های پشت سر خود را ویران کرده و با به خطر انداختن طهارات نسل مسیر بازگشت خود را به سوی ستر و عفاف طولانی کرده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه مهم ترین شاخصه زن تراز انقلاب اسلامی پاسداری از گوهر حجاب و عفاف و حضور براساس کرامت انسانی در جامعه است، یادآور شد: بانو دباغ نمونه ای از زنان تراز انقلاب اسلامی هستند که با تلاش و مجاهدت خود زن ایرانی را از یوغ استعمار و استثمار رژیم پهلوی رهایی داده و به دامان پاک شخصیت و کرامت انسانی بازگرداندند./968/202/ب3

ارسال نظرات