۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۷۲۲۴۶
کارگردان سینما:

جشنواره عمار جرأت فیلم سازی را به افراد تازه کار داد

عظیمی گفت: جشنواره عمار جهش خوبی در فرآیند فیلمسازی جبهه انقلاب بود و توانست به افراد تازه کاری که وارد عرصه فیلمسازی شده اند، جرأت ساخت فیلم دهد.
اسسماعیل عظیمی

اسماعیل عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت جشنواره مردمی فیلم عمار، عنوان کرد: این جشنواره جهش خوبی را در بحث دیده شدن آثار هنری و فیلم های ساخته شده از سوی افراد دغدغه مند در حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی، ایجاد کرد و شرایطی را به وجود آورد که افرادی که در این عرصه وارد شده اند، آثارشان دیده شود.

وی افزود: این جشنواره سبب شد تا کسانی که جرأت ساخت فیلم را نداشتند، دست به دوربین شده و آثاری را تولید کنند که از لحاظ کیفیت فنی و محتوایی، بسیار در سطح مناسبی باشند.

کارگردان فیلم کوتاه« نفس»، ارتباط با لایه های زیرین جامعه را یکی دیگر از دستاوردهای جشنواره عمار دانسته و خاطرنشان کرد: این جشنواره سبب شد که ارتباط بسیار خوبی با لایه های زیرین جامعه برقرار شود و آثار تولید شده از عمق جامعه، سبب شد تا تحولات اجتماعی و فرهنگی از زبان خود مردم شنیده و روایت شود.

این فیلمساز تأکید کرد: در بخش هایی از این جشنواره، آموزش هایی نیز به فیلم سازان داده می شود که حرکت بسیار خوبی است که می تواند در بالابردن سطح کیفی و فنی آثار کمک شایانی کند.

وی افزود: هفتمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار، توانسته است اتفاقات زیادی در عرصه رسانه و سینما ایجاد کند و مطمئناً بعد از گذشت یک دهه، می تواند اتفاقات خیلی بزرگتری را در عرصه فیلمسازی رقم زند و جریان فیلم سازی انقلاب را به سمت و سوی مناسبی هدایت کند./872/302/ب3

ارسال نظرات