۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۷۲۶۵۰
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم احیای بانکداری اسلامی و سنت قرض الحسنه

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار با کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت با تأکید بر لزوم احیای بانکداری اسلامی و سنت قرض الحسنه گفت: کسی که برای رضای خدا و در جهت ترویج سنت الهی گام بردارد خداوند سبحان نیز درهای رحمت خود را به روی او می گشاید.
ماموستا محمدی ماموستا محمدی ماموستا محمدی ماموستا محمدی ماموستا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز در دیدار با کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت ابراز داشت: کاری که برای جلب رضایت خداوند متعال انجام شود پاداشی خوب از جانب خدا خواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تقدیر از عملکرد بانک، در ترویج سنت قرض الحسنه تصریح کرد: حرکت در مسیر بانکداری اسلامی و احیای فرهنگ قرض الحسنه افتخاری بزرگ است، باید نسبت به مسائل شرعی دین حساسیت داشت و با التزام به سنت قرض الحسنه و کسب روزی حلال و کمک به دیگران سعادتمندی خود را تضمین کرده و بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف ساخت.

وی در ادامه بیان داشت: کسی که برای رضای خدا و در جهت ترویج سنت الهی گام بردارد خداوند سبحان نیز درهای رحمت خود را به روی او می گشاید.

ماموستا محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: مردم ایران در هر شرایطی حامی نظام اسلامی هستند و باید این وحدت در تمام سطوح جامعه حفظ شود، مسؤولان نیز باید به حفظ این وحدت پایبند باشند و سخنی و عملی برخلاف تحکیم وحدت بر زبان نیاورده و انجام ندهند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: صاحب اصلی جهان هستی خداوند است و انسان صاحب و مالک نعمتهای هستی نیست، خوشبختانه به خواست و اراده خداوند متعال اکنون قدرت ایران در جهان مثال زدنی است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: انسانها باید بر نفس خود مسلط باشند و خدا را در هر شرایطی ناظر بر اعمال خود دانسته و خالصانه عمل کنند در این صورت قطعأ عاقبت بخیر خواهند شد.

ماموستا محمدی در پایان مطرح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران را خداوند سبحان حفظ می کند و امنیت کشور که بزرگترین نعمت است را نیز خداوند در این سرزمین گسترده است./857/202/ب3

ارسال نظرات