۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۷۲۸۰۲

پیام تسلیت مجمع علما و طلاب هندوستان به مناسبت درگذشت آ‌یت الله هاشمی

مجمع علما و طلاب هندوستان در پیامی درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع علما و طلاب ھندوستان در قم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رھبری و خانوادہ وی تسلیت گفت.

در این پیام آمدہ است: خبر ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد دوران انقلاب اسلامی و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) موجب تالم و تاثر گردید. ایشان رنج و مشقت ھای بسیاری را برای پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب نیز با پذیرش مسؤولیت های مهم، برای عزت و اقتدار کشور تلاش کرد.

مجمع علما و طلاب ھندوستان افزود: آیت الله هاشمي مفسر قرآن و مجاهدي شجاع و هوشمند بود. وی در سالهاي اخير كه مسؤوليت مجمع تشخيص مصلحت نظام را به عهده داشت در راستای وحدت نیروهای انقلابی تلاش کرد و با وجود اختلاف نظر با رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی در برخی مسائل، هيچگاه از اطاعت عملي از مقام ولايت فقيه دريغ نكرد و همواره بر تبعيت از معظم له اصرار می ورزید.

این پیام می افزاید:‌ این خبر به همان اندازه که ناگهانی بود تاسف آور و تکان دهنده نیز بود. رحلت این مرد مبارز را به امام عصر ارواحنا فداہ(عج)، مقام معظم رھبری، دولت و ملت جمھوری اسلامی ایران و خانوادہ آیت اللہ ھاشمی رفسنجانی تسلیت و تعزیت می گوییم و از خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی را برای ایشان مسالت داریم./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات