۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۰۴۶
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

ضرورت تلاش برای ناکامی برنامه دشمنان در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمنان کوردل نظام درست در ایام غم و ماتم آیت الله هاشمی رفسنجانی در صدد طراحی برنامه های غیر اخلاقی و نشر اکاذیب در رسانه ها هستند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: سیاستمدار مدبر، یار صدیق، دیرین و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری به دیار باقی شتافت که مصیبتی ناگوار است.

امام جمعه دابودشت اظهار داشت: آیت الله رفسنجانی مبارزی نستوه و خستگی ناپذیر بود که این مصیبت را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بیت ایشان تسلیت عرض می کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: کسی نمی تواند زحمات و خدمات بی بدیل ایشان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دوران جنگ که از بازوان توانمند امام و رهبری بودند را انکار کند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: زندانی، شکنجه ها و سختی ها و خدمات ارزنده این عالم وارسته و بزرگ مرد تاریخ در دوران انقلاب اسلامی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز و پیشتاز در به بار نشستن نهضت انقلاب اسلامی بود که فقدان ایشان مصیبتی بزرگی برای ملت ایران و نظام اسلامی است.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: ایشان شخصیتی بودند که در دوران ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و تشخیص مصلحت نظام خدمات ارزنده ای را در سازندگی و پیشرفت نظام و جامعه ایفا کردند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره در برابر دسیسه های معاندان نظام عامه مردم را دعوت به وحدت و همدلی می کردند و بسیار با بصیرت و هوشیار در برابر دشمنان ظاهر می شدند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: امروز نیز دشمنان کوردل نظام درست در ایام غم و ماتم این عالم فرزانه و اندیشمند فقید در صدد طراحی برنامه های غیر اخلاقی و نشر اکاذیب در رسانه ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما با بصیرت خود در برابر شیطنت های این عده از انسان های از خدا بی خبر سربلند بیرون آمده و با برگزاری مراسم ها در سراسر ایران اسلامی همچنان پایبندی نهضت مقدس جمهوری اسلامی که به تعبیر امام راحل مانایی نهضت را به وجود ذی وجود این عالم عامل عنوان دادند با زنده نگه داشتن نام و یادشان سبب عزت و سربلندی انقلاب، امام و رهبری می شویم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی تصریح کرد: از پیشگاه الهی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی که خدمات و تلاش های ارزنده ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت دادند غفران و رضوان الهی را مسئلت می کنیم.

گفتنی است، همزمان با ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ویژه برنامه های عزاداری در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود./302/1314/ب1

ارسال نظرات