۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۹۹۹
عضو ارشد حزب الله:

رهبری مقاومت از سوی امام خامنه‎ای مایه افتخار است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که مقاومت اسلامی به رهبری شجاع و حکیمی نظیر امام خامنه‎ای افتخار می کند.
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم اختتامیه دوره های فرهنگی که از سوی بخش بانوان این حزب در بیروت برگزار شد، گفت: مقاومت تنها به فعالیت نظامی و جهادی نمی پردازد بلکه یک پروژه بزرگ در زمینه های مختلف را دنبال می کند. حزب الله با ایمان و صبر و بصیرت به حمایت از لبنان و منطقه می پردازد.

وی افزود: برنامه های ما با برنامه گروه هایی که تنها در رسانه اعلام می شود و از اهداف و رسالت الهی به دور است، مغایرت دارد. 

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت، بهترین فرهنگ به شمار می آید، تصریح کرد: چه فرهنگی می تواند بهتر از فرهنگ ما باشد؟ آیا فرهنگ جنون آمیز آمریکا یا ضعیف فرانسه یا جماعت جاهل از فرهنگ ما بهتر است؟

حجت الاسلام صفی الدین اظهار داشت که مقاومت عامل افتخار امت اسلامی است چرا که از پیامبر اکرم(ص) پیروی کرده و رهبر خبره، حکیم، شجاع و نورانی همچون امام خامنه ای که صاحب بصیرت و تجربه گسترده است، دارد.

وی ادامه داد: باید از وابستگی مقاومت به ایشان نهایت استفاده را برد و ما در لبنان از این توفیق بهره مند هستیم.

این روحانی لبنانی با اشاره به انتخاب رییس جمهور و تشکیل دولت در این کشور خاطرنشان ساخت: هم اکنون نوبت به تصویب قانون انتخاباتی رسیده است و همگان بدانند که مقاومت بدون هیچ هراسی به پیگیری این قانون می پردازد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات