۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۰۳۵

واکنش روحانی لبنانی به اعدام انقلابیان در بحرین

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان، اعدام انقلابیان در بحرین را نشان دهنده فرمان پذیری آل خلیفه از بیگانگان دانست.
شیخ حسین غبریس عضو تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین غبریس عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در گفت وگو با شبکه ماهواره ای اللؤلؤه درباره اعدام انقلابیان در بحرین گفت: این مساله نشان می دهد که آل خلیفه به دلیل وابستگی و فرمان پذیری از بیگانگان، خیر و صلاح خود را از دست  داده است.

وی افزود: دولت بحرین همچنان بر ظلم و ستم علیه همه شهروندان تأکید کرده و در این راستا علما را بیش از دیگران مورد فشار قرار داده است.

این روحانی لبنانی با اشاره به محکومیت اقدامات آل خلیفه از سوی علمای شیعه و سنی لبنان تصریح کرد: آل خلیفه به سرکوب آزادی ها، ممنوعیت برگزاری نماز، هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم به عنوان بزرگترین عالم بحرین، ادامه حبس علما به ویژه شیخ علی سلمان و سلب تابعیت شهروندان می پردازد.

حجت الاسلام غبریس خاطرنشان ساخت: نظام تنها به مصالح خود فکر می کند و هیچ اهمیتی به حقوق ملت بحرین ندارد. جامعه جهانی باید به نظام فشار بیاورد تا این جنایت ها متوقف شود.

وی در پایان خطاب به ملت بحرین گفت: صبر و استقامت شما سبب به ستوه آمدن آل خلیفه شده و با ایستادگی در کنار یکدیگر می توانید عدالت و دموکراسی را در بحرین محقق کنید./980/ب903/د

ارسال نظرات