۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۷۴۹۹۸
آیت الله نابلسی:

اعدام جوانان بحرینی نشان دهنده ورشکستگی آل خلیفه است

امام جمعه صیدای لبنان، اعدام زندانیان سیاسی در بحرین را نشان دهنده ورشکستگی و فقدان عقلانیت نظام آل خلیفه عنوان کرد.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد با اشاره به اختلاف گروه های سیاسی برای تصویب قانون جدید انتخابات گفت: همگان می دانند که تصویب قانون انتخابات یکی از بندهای اصلاح دولت به شمار می آید. این قانون سبب انتخاب عادلانه افراد می شود.

وی افزود: این قانون به تشکیل دولتی توانا جهت تحقق خواسته های شهروندان لبنانی و حمایت کشور از تهدیدات می انجامد. قانون کنونی یک قانون طایفه ای به شمار آمده و بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در پرتو این قانون ادامه خواهد یافت.

این عالم لبنانی تصریح کرد: امروزه همگان باید در راستای تصویب قانون جدید که دروازه اصلاحات به شمار می آید، تلاش کنند و به حمایت خود از میشل عون رییس جمهور کشور که بر تصویب قانون و خروج کشور از واقعیت های فاسد کنونی تأکید دارد، ادامه دهند.

آیت الله نابلسی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، اعدام شهروندان بحرینی از سوی آل خلیفه را به شدت محکوم کرد و گفت: ملت مظلوم بحرین از ظلم و ستم آشکار از سوی نظام خودخواه و ظالم رنج برده و اعدام این سه جوان بر اساس اتهامات سیاسی نیز نشان دهنده ورشکستگی نظام و فقدان عقل است.

وی ادامه داد: ادامه این وضع سبب روی آوردن ملت بحرین به شیوه های دیگری در جنبش مطالبات مشروع خود می شود. ما در کنار ملت بحرین ایستاده ایم و پیروزی سریع این ملت را از خداوند خواستاریم./980/ب901/د

ارسال نظرات