۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۷۵۰۶۳
وزیر ورزش و جوانان:

دولت تدبیر بسیاری از موانع سر راه جوانان را برداشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت تدبیر و امید بسیاری از موانع و مکشلات را از سر راه جوانان برداشته است.
مسعود سلطانی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در کنگره ملی مدیریت امور جوانان که در هتل المپیک برگزار شد، با ابراز تاسف از فروریختن ساختمان، گفت: جوانان سرمایه انسانی هر کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان در شکل‌گیری انقلاب و تداوم آن نقش محوری داشتند، عنوان کرد: امام راحل در آغاز انقلاب جوانان را بزرگترین حامی خود معرفی کردند؛ چراکه استفاده از سرمایه بی‌نظیر جوانان فرصت‌های زیادی را برای کشور ایجاد می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان، افزود: تامین نیاز جوانان و حل مشکلات آنان صرفا توسط یک وزارتخانه یا سازمان حل نمی‌شود باید همه دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه مشارکت و همکاری داشته باشند.

سلطانی‌فر بیان داشت: ستاد ملی ساماندهی امور جوانان سال 82 به تصویب هیات وزیران رسیده که در سطح استان‌ها از سال 92 تا کنون 326 جلسه برگزار کرده است.

وی اظهار داشت: جوانان عامل توسعه کشور هستند و باید در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشند، متولیان باید با عزم و اراده ملی برای شادی، نشاط و امیدواری جوانان تلاش کنند.

وزیر ورزش و جوانان، افزود: امروز کشور در دوره طلایی پسابرجام نیازمند مشارکت موثر جوانان برای رفاه و پیشرفت جامعه است که با برگزاری این کنگره آغاز شده است.

سلطانی‌فر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بسیاری از موانع و مکشلات را از سر راه جوانان برداشته است اگرچه ایجاد انگیزه و توانمندسازی جوانان برای مشارکت بیشتر در امور اجتماعی مسیری پایان‌ناپذیر است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با برگزاری این کنگره در همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر اقدامات لازم برای جوانان صورت گیرد./807/پ201/ج

ارسال نظرات