۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۷۵۵۴۴
امام جمعه بروجن:

مسؤولان بدعهدی های آمريکا را با خوش بينی پاسخ ندهند

امام جمعه بروجن با بيان اينکه بدعهدی آمريکا در مسأله برجام بر همه ثابت شد، گفت: مردم انقلابی ايران از مسؤولان جمهوری اسلامی به جد می خواهند که پاسخ بدعهدی های آمريکای جنايتکار را با خوش بينی ندهند.
امام جمعه بروجن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بروجن، صبح امروز در نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان شهرکرد، با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب برنامه های متعددی را براي نفوذ در بين آحاد اجتماعی ما طراحی کرده اند، گفت: يکی از مهمترين عوامل گرايش کاربران به استفاده از برنامه های اجتماعی اين است که يک فضای راحت و مساعد برای ارتباط با ديگران بدون محدوديت وجود دارد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: فضای مجازی و به تعبير بهتر «استعمار فرانو» با نام آسان سازی ارتباطات اجتماعی به نام ايجاد شبکه های اجتماعی در واقع طرح هايی را دنبال می کند که نه تنها زمينه ساز وحدت در جامعه و اجتماع نيست بلکه تنهايی و جدايی اذهان جامعه را به دنبال دارد.

وی با بيان اينکه مخالف تکنولوژی و رسانه نيستيم، افزود: برنامه های شبکه های اجتماعی و بازی های رايانه ای آنلاين گروهی به نوعی زمينه ساز و بستری برای نفوذ دشمنان است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اينکه دشمنان برای براندازی جوامع بشری دينی طرحهای جدی را دنبال می کنند، گفت: مؤسسات تحقيقاتی دشمنان و به ويژه صهيونيستها ۱۳ روند برای ايجاد به اصطلاح خودشان نسل انسانهای مدرن در دستور کار خود قرار داده اند.

امام جمعه بروجن زمينه سازی برای زندگی تنهايی را يکی از برنامه های ياد شده عنوان کرد و گفت: در جوامع غربی ميل به ازدواج کاهش پيدا کرده است؛ حتی انگيزه برای احوالپرسی و حل مشکلات يکديگر کمرنگ شده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: فضاهای اجتماعی دنبال آن هستند که تنها راه ارتباط انسانها را با يکديگر منحصر به فضای مجازی نه يک فضای واقعی نشان دهند و این یک خطر جدی است.

مسؤولان بدعهدی های آمريکا را با خوش بينی پاسخ ندهند

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان یروجن با اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آرمان نظام جمهوری اسلامی را می شود در يک جمله کوتاه ايجاد تمدن اسلامی خلاصه کرد، اظهار کرد: تمدن اسلامی يعنی آنکه انسان در آن فضا از لحاظ مادی و معنوی می تواند رشد کند و به آيات مطلوبی که خداي متعال او را برای آن خلق کرده است برسد.

وی با تأکيد بر اينکه انسان نبايد در هيچ شرايطی به باطل تن بدهد، افزود: برخی گمان می کنند با سازش کاری و گاهی اوقات با بازی کردن در زمين آمريکای جنايتکار می شود از گردنه ها، فشارها و تحريم ها عبور کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اينکه سازش کاری نمی تواند بار انسان را به منزل برساند، گفت: رابطه با آمريکا زمينه تمدن عظيم اسلامی را ايجاد نمی کند؛ کسانی که گاهي اوقات تابع حق و برخی اوقات همراه باطل می شوند منافق هستند.

امام جمعه بروجن با بيان اينکه بدعهدی آمريکا در مسأله برجام بر همه ثابت شد، گفت: مردم انقلابی ايران از مسؤولان جمهوری اسلامی به جد می خواهند که پاسخ بدعهدی های آمريکای جنايتکار را با خوش بينی ندهند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مسؤولان بايد در مقابل بدعهدی های آمريکا آنچنان اقدامات عاجل، قاطع و قانونی را انجام دهند که تمام دنيا در مقابل جمهوری اسلامی ايران انگشت حيرت به دهان بگيرند./202/9457/ب1

ارسال نظرات