۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۷۵۶۳۵
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به نسل جدید منتقل شود

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب باید آرمان‌ها و ارزش‌های آن به نسل جدید منتقل شود.
گفتمان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: دهه فجر فرصتی مناسبی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز ما در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، عنوان کرد: برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب باید آرمان‌ها و ارزش‌های آن به نسل جدید منتقل شود.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: در راستای پرورش کودکانی و نوجوانانی که در آینده حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند همه دستگاه ها و سازمان‌های متولی حوزه کودک مسئولیت سنگینی دارند.

حاجیان‌زاده اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی همکاری با صدا و سیما، سازمان بهزیستی و کمیته امداد برای گرامیداشت دهه فجر فعالیت‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

وی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در روز پنجم بهمن، با حضور اعضای کودک و نوجوان، مربیان و مسؤولان کانون در محل مرقد امام راحل برگزار می‌شود.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با اجرای 4 هزار و 305 قصه‌گو، گرامیداشت لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی‌(ره) و برگزاری برنامه حاملان قرآن توسط اعضای نوجوان کانون، از جمله برنامه‌های ما در دهه فجر است.

حاجیان زاده‌ گفت: نمایش نیم بهای فیلم های کودک و نوجوان در سینماهای کانون در سراسر کشور، اجرای تئاتر به صورت رایگان، حضور مربیان قصه‌گوی کانون در مدارس، ششمین نمایشگاه دوسالانه هنرهای تجسمی اعضای کانون با حضور 1696 اثر در چهار رشته نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و سفالگری، برگزاری مسابقه عکس و فیلم در پورتال کودک 24، مسابقه اینترنتی، از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره برپایی نمایشگاه تولیدات کانون، حضور کانون در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و تجهیز کتابخانه های مدارس، مساجد و بخش کودکان بیمارستان های تهران است./202/807/ب1

ارسال نظرات