۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۷۵۷۱۰
استاد حوزه علمیه:

مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایجاد حکومتی مستقل و عدم وابستگی به غرب بود

استاد حوزه علمیه یکی از اهداف انقلاب اسلامی را استقلال همه جانبه ملت ایران عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران ایجاد حکومتی مستقل با گسستن طناب های وابستگی سیاسی ملت ایران به آمریکا و غرب بود.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در بندپی غربی با اشاره به اهمیت دهه فجر و برپایی برنامه های باشکوه و تأثیرگذار در این ایام، گفت: تدارک برنامه های جذاب،  منسجم و توأم با بصیرت افزایی به خصوص در میان نسل های جدید جامعه با اهتمام همه متولیان و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت دهه فجر انجام شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ در سطح جهانی بود که با شکستن پایه های قدرتهای استکباری در ایران نگاه آزادیخواهان جهان را  به خود معطوف کرد.

امام جمعه خشرودپی یکی از اهداف انقلاب را استقلال همه جانبه ملت ایران عنوان و تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران ایجاد حکومتی مستقل با گسستن طناب های وابستگی سیاسی ملت ایران به ویژه آمریکا و غرب بود.

وی ادامه داد: سلطه استکبار طی سالهای حکومت پهلوی و قاجار ملت ایران را عقب نگه داشت و مردم ایران به رهبری حضرت امام راحل برای رهایی از عقب ماندگی تاریخی خود انقلاب اسلامی را برپا کردند.

حجت الاسلام حاجی زاده به تلاشهای استعماری آمریکا برای عقب نگه داشتن ملت ایران، تاکید کرد: نظام سلطه بین الملل سعی داشت تا تصمیم سازی برای ملت ایران با برنامه ریزی های آنان در کشور صورت گیرد اما به رغم این تلاشها در طول سالهای پس از انقلاب شاهد تحول و پیشرفت های شگرفی به ویژه در حوزه های علمی در کشور بودیم.

وی افزود: ایران با انقلاب بزرگ اسلامی از پازل قدرت نظام سلطه جهانی خارج شد و وحشت دشمنان ما از الگو شدن ایران با پیشرفت های گسترده در سطح جهانی است.

استاد حوزه علمیه به توطئه های گسترده آمریکا در کشور در طول 39 سال گذشته اشاره کرد و گفت: هدف اصلی آمریکایی ها از مذاکره هسته ای توقف روند شتابان علمی کشور در حوزه هسته ای بود و بدعهدی های آنان این فرضیه را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا در خصوص برجام و لزوم بازنگری آن پرده از نقشه های شوم آنان در پسابرجام دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده پاسخ قاطع و محکم ایران را در خصوص بدعهدی های آمریکا از سوی دولت خواستار شد و خاطرنشان کرد: دولت باید پاسخی شایسته و عملی از سوی ملت متحد و منسجم ایران به بدعهدی های آمریکا در توافقنامه هسته ای بدهد.

وی افزود: صبر، استقامت، مقاومت، روحیه جهاد و شهادت در پرتو ایمان الهی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و همین مساله هم رمز ماندگار انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه است./1313/202/ب2

ارسال نظرات