۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۷۵۸۴۲
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان

امام جمعه پلدختر انقلاب را ثمره خون شهدا و رهبری امام راحل دانست و گفت: برای تداوم این انقلاب باید دستاوردهای آن بین نسل جوان تبیین شود.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان پلدختر، گفت: امام خمینی(ره) پیش از سال 42 انقلاب را پایه ریزی کردند که در سال 57 به پیروزی رسید.

وی افزود: امام راحل با پیروزی انقلاب، صفاتی همچون رشوه و فساد اخلاقی که در دوران ستمشاهی ارزش به حساب می آمد را از بین برد.

امام جمعه پلدختر انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و بیان داشت: حفاظت و صیانت و پاسداری از خون شهدا امروز وظیفه همه مسؤولان و مردم است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم که در حفظ انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنیم، خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان جامعه امروز و نسلهای آینده انتقال دهیم.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم تر است، اظهار داشت: آگاه سازی نسل جوان و تبیین دستاوردهای انقلاب در تداوم راه امام راحل و شهدا مؤثر است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر برگزاری برنامه های دهه فجر به صورت مردمی افزود: باید از ظرفیت جوانان در برگزاری این مراسم استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: ملت ایران هر سال با حضوری پرشعور در این روز عظمت و اقتدار انقلاب را به رخ جهانیان می کشانند.

امام جمعه پلدختر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را را عامل ناکامی وناامیدی دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: با حضور ملت ایران افزون بر یأس و ناامیدی دشمنان هجمه های آنها علیه نظام خنثی می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات