۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۷۶۰۹۵
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

کلید حل مشکلات ما در برجام نیست

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه کلید حل مشکلات ما از برجام و تعامل با غرب بیرون نمی‌آید، گفت: از نگاه رهبری کلید حل مشکلات بسیج است، در اصل بسیج در آسیب اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، مبارزه با تهاجم فرهنگی فعال باشد.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره برترین‌های مساجد کشور که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه مسجد از نقش مهمی در انقلاب اسلامی برخوردار بود، اظهار داشت: در اصل مساجد به سه بخش انقلابی، تعطیل یا نیمه تعطیل و ضرار تقسیم می‌شوند.

وی ادامه داد: مساجد انقلابی ما همیشه فعال و پویا هستند، در مقابل برخی مساجد در حالت تعطیلی یا نیمه تعطیلی به سر می‌برند که نیاز به تقویت دارد، همچنین برخی مساجد وجود دارند که هیچگونه فعالیتی ندارند که از آنها با عنوان ضرار باید یاد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مسجد افزون بر کشور ما در سطح جهان آثار بزرگی داشته و منجر به نهضت‌های زیادی شده است، در واقع تاریخ نشان می‌دهد شکست برخی انقلاب‌های دنیا به خاطر دوری مسلمانان از مساجد است و این در حالی است که رمز پیروزی امت‌ها ارتباط با مساجد بوده است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی یادآور شد: یکی از مواردی که می‌تواند مشکلات ما را حل کند پیوند بین مسجد و بسیج است، نباید فراموش کرد که مساجد پیوست فرهنگی ما بوده و این سنگر نباید از بین برود.

وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات ما از برجام و تعامل با غرب بیرون نمی‌آید، خاطرنشان کرد: از نگاه رهبری کلید حل مشکلات بسیج است، در اصل بسیج در آسیب اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و... فعال باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج نقش مهمی در مسجد دارد، بنابراین بسیج همیشه باید با پویایی وارد عرصه شود، همچنین باید اشاره کرد که مساجد ما رکن اصلی انقلاب بودند و اگر آنها را از دست بدهیم در واقع انقلاب را از دست داده‌ایم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، سردار غریب‌پور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بهشتی رئیس بسیج مساجد و حجت‌السلام تویسرکانی نماینده ولی‌فقیه در بسیج از تمبر یادبود اولین جشنواره برترین‌های مساجد کشور رونمایی شد.

همچنین از خانواده حجت الاسلام محمدرضا خلیلی ائمه جماعت یکی از مساجد بوشهر که شهید مدافع حرم است تجلیل به عمل آمد./202/816/ب1

ارسال نظرات