۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۶۲۳۱
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

محل حماسه ششم بهمن آمل به عنوان مرکز راهیان نور معرفی شود

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرستان بابل با اشاره به رشادت و ایثارگری کم نظیر در حماسه ششم بهمن آمل و شکست منافقان، گفت: مناطق درگیری مردم با عناصر منافق به ویژه جنگل آمل به عنوان یک مرکز اردوی راهیان نور در کنار جنوب و غرب کشور معرفی شود.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرستان بابل امشب در جمع طلاب و روحانیان این مدرسه با گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ مردم آمل، گفت: حماسه بزرگ ششم بهمن در آمل یک حماسه بی نظیر از مقاومت و پایداری مردم در برابر جبهه نفاق داخلی است.

وی با بیان نقش مردم مازندران در این حماسه بزرگ، خاطرنشان کرد: هر چند که حماسه بزرگ ششم بهمن در شهر آمل رخ داد اما نباید از حمایت ها و نقش مردم شهرهای دیگر از جمله مردم شهرستان بابل در این واقعه بزرگ غافل شد.

امام جمعه گتاب افزود: در شب حمله منافقان به شهر آمل شاهد همدلی و وحدت همه اقشار مردم آمل در برابر تروریست های منافق بودیم که در کنار ناراحتی و غم شهادت حدود 40 نفر از هموطنان عزیز در این حمله ناجوانمردانه شیرینی و حلاوت ویژه ای داشت.

وی با اشاره به درج این حماسه بزرگ در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل، اظهار داشت: مردم آمل یک مشت از ملت قهرمان ایران است که در وقت کارزار با مقاومت و ایستادگی خود حماسه ای ماندگار را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به استقرار منافقان از ماههای قبل از واقعه آمل در میان جنگلهای این شهرستان، خاطرنشان کرد: بعد از اطلاع مردم از لانه گزینی این افراد مزدور و تروریست در قعر جنگلهای آمل، پاسداران و بسیجیان زیادی به مبارزه با این گروهک تروریستی اعزام شدند و از جمله سردار شهید گراییلی که در درگیری با این تروریست های منافق به شهادت رسید.

وی بر لزوم توجه مسؤولان برای گنجاندن جنگلها و مناطق درگیری با تروریست های منافق جنگل آمل به عنوان منطقه راهیان نور، تأکید کرد: متأسفانه مناطق راهیان نور تنها به مناطق جنگی در غرب و جنوب کشور در دفاع مقدس معطوف شده و از حماسه های بزرگ مردم خطه شمال در مقابله با عناصر ملحد و تروریست منافق غفلت گردیده است.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر شناساندن حماسه سازان واقعه آمل به نسل جوان و نوجوان، گفت: قهرمانان واقعی کشور شهدا و ایثارگرانی هستند که هر یک از آنها در صورت معرفی درست به نسل های جدید الگوهای برجسته ای محسوب می شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه آنچنان که شایسته است در معرفی الگوهای ایثار و شهادت در کشور کوتاهی شده است و باید از ظرفیت های هنری در جهت تبیین انقلاب و مفاهیم آن کوشا بود.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به تلاش دشمنان برای معرفی الگوهای کاذب غربی به نسل های جدید، تصریح کرد: فضای رسانه ای جدید به ویژه شبکه های اجتماعی یک ظرفیت ارتباطی بسیار قوی برای ترویج اندیشه ها و الگوهای انقلابی و اسلامی است و باید در این حوزه تلاشی جهادی صورت گیرد./1313/202/ب2

ارسال نظرات