۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۶۴۰۶

ندای الله اکبر فاطمی در شب 22 بهمن

جانشین کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 9 بهمن تمام اعضاء کمیته همراه با روستاییان و عشایر در حرم مطهر حضرت امام(ره) حضور پیدا می کنیم و بار دیگر با آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهیم کرد.
الله اکبر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما پیمان فلسفی در مصاحبه اختصاصی با بیان اینکه بیش از 25 دستگاه و نهاد دولتی و غیردولتی و تشکل های تولیدی و صنفی در بخش کشاورزی برای هرچه بهتر برگزار شدن آئین دهه مبارک فجر امسال تلاش می کنند افزود: آن‌ها برای برگزاری برنامه های متنوع از 3 ماه قبل برنامه ریزی خود را آغاز کرده اند.
 
وی با تأکید بر اینکه اعضاء کمیته روستایی و عشایری و روستاییان و عشایر در روز 9 بهمن در حرم مطهر حضرت امام (ره) حضور پیدا می کنیم گفت: یک بار دیگر با آرمان های امام (ره ) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهیم کرد.
 
فلسفی افزود: پس از آن به استقبال برگزاری جشن ها خواهیم رفت و همزمان با کل کشور، در بیش از 60 هزار روستا و در مناطق مختلف کشور برنامه ها اجرا می شود ضمن آنکه ستادهای مردمی در 32 هزار روستا که دهیاری دارد شکل گرفته است.
 
وی گفت: افتتاح طرح های مختلف عمرانی و خدماتی از جمله برنامه های دهه مبارک فجر است و همچنین در حوزه آموزش و پرورش، مدارس روستایی و عشایری برنامه های متنوعی برای دانش آموزان و معلمین برگزار می کنیم.
 
فلسفی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برنامه های متنوعی را با محور کانون های فرهنگی و هنری مساجد  در مناطق مختلف روستایی کشور برگزار می کند ضمن آنکه مسابقات قرآن در تمام روستاهای کشور اجرا می شود و مرحله نهایی آن در مشهد مقدس در روزهای 13 و 14 بهمن با حضور شرکت کنندگان روستایی و عشایری برگزار خواهد شد. 
 
وی با بیان اینکه در حوزه ورزش و جوانان هم برنامه های متنوعی داریم گفت: فدراسیون ورزش های بومی محلی و روستایی امسال 19 عنوان مسابقه و عنوان ویژه برای روستاییان و عشایر تدارک دیده است که در آن مناطق اجرا می شود و ورزش های بومی و محلی از بخش های بسیار جذاب است که دعوت می کنیم همه عزیزان در این مسابقات شرکت کنند و از حال و هوای روستایی و عشایری این برنامه ها لذت ببرند.
 
وی با تأکید بر اینکه از 17 هزار گلزار شهدایی که در کشور وجود دارد حدود 14 هزار گلزار شهدا در مناطق روستایی و عشایری است گفت: برنامه های ویژه مهمانی لاله ها در نخستین پنجشنبه دهه مبارک فجر با حضور  روستاییان در گلزار شهدای روستاها و مناطق عشایری برپا خواهد شد.
 
فلسفی افزود: شب 22 بهمن و در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) همراه با آحاد ملت، ندای الله اکبر روستاییان و عشایر نیز طنین افکن خواهد شد./1325//102/خ
ارسال نظرات