۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۷۶۷۷۷
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

15 بهمن، آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از آغاز پذیرش حوزه های علمیه خبر داد و گفت: در استان نیز همزمان با سراسر کشور پذیرش طلاب نو ورود به مناسبت سال تحصیلی جدید 15 بهمن ماه جاری آغاز می شود.
پذیرش طلبه

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از 15 بهمن ماه پذیرش طلاب نو ورود در سطح دو و سه حوزه آغاز می شود.

تحصیل یک هزار و 400 طلبه خواهر در مدارس علمیه لرستان

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 14 مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطح دو و سه، خاطرنشان کرد: هم اکنون یک هزار و 400 طلبه در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

وی به ظرفیت پذیرش مدارس علمیه خواهران لرستان اشاره و اظهار داشت: در مدارس سطح دو بین 30 تا 35 طلبه پذیرش خواهد شد.

مهرابی در ادامه با اشاره به فعالیت سه مدرسه خواهران لرستان در سطح سه، یادآور شد: ظرفیت پذیرش این مدارس نیز 50 نفر پیش بینی می شود.

وی با یادآوری به استقبال بانوان جوان در زمینه ورود به حوزه های علمیه خواهران لرستان، بیان داشت: هر سال دو برابر ظرفیت پذیرش متقاضی ورود به مدارس علمیه داریم و با توجه به شرایط پذیرش از بین متقاضیان طلاب نوورود جذب حوزه می شوند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان به روشهای اطلاع رسانی جهت پذیرش طلاب جدیدالورود اشاره و عنوان کرد: در این راستا بنرهای تبلیغی در ورودی مدارس علمیه استان و میادین اصلی شهر نصب خواهد شد.

وی تبلیغ خواهران طلبه در مدارس استان، استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان در ویژه برنامه های دهه فجر، ائمه جمعه و صدا و سیما را از دیگر روشهای اطلاع رسانی در جهت زمان و نحوه پذیرش طلاب خواهر بیان کرد.

مهرابی ابراز کرد: امیدواریم که با اطلاع رسانی به موقع و صحیح شاهد جذب حداکثری طلاب نو ورود در مدارس علمیه خواهر بوده و با پذیرش افراد توانمند و با استعداد در جهت رشد و ارتقای مدارس گام برداریم.

وی یادآور شد: در راستای پذیرش حوزه های علمیه به مناسبت سال تحصیلی آینده نشست توجیهی با مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران نیز برگزار خواهد شد./9459/302/ب2

ارسال نظرات