۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۷۶۷۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری «گفتمان انقلاب» در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری «گفتمان انقلاب» در مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه لرستان خبر داد و گفت: این برنامه در دهه فجر با فعالیت 200 مبلغ برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه هایی با محوریت «گفتمان انقلاب» در جهت تبیین و تشریح اهداف انقلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه در مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها افزود: در این زمینه 200 مبلغ به این مدارس اعزام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: در این نشستها و برگزاری گفتمانهای انقلاب که به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد، به نقش قرآن کریم به‌عنوان کتاب انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته می شود.

وی در ادامه یادآور شد: گفتمانهای انقلاب با همکاری تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه و مراکز آموزش عالی برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه انقلاب ما از مساجد آغاز شد، گفت: در این راستا در نظر داریم برنامه های دهه مبارک فجر را در مساجد استان آغاز کنیم و همکاری ائمه جماعات و کانونهای فرهنگی هنری مساجد در این زمینه ضروری است.

بازگو کردن دستاوردهای انقلاب فرصتی برای خنثی کردن هجمه های دشمن است

وی برگزاری گفتمانها را فرصتی مناسب در جهت بصیرت افزایی نسل جوان دانست و افزود: در سایه این نشستها فرصتی فراهم می شود که جوانان ما با واقعیتها، دستاوردها و اهداف انقلاب آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: با برگزاری دستاوردهای انقلاب هجمه های دشمن در جهت ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب و ضربه زدن به انقلاب خنثی می شود.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: در ایام الله دهه فجر جشنواره های قرآنی نیز با محوریت کودک و نوجوان در دو مرحله شهرستانی و استانی در لرستان برگزار می شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات