۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۷۶۹۶۰
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین:

انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای نابودی ظلم و طاغوت در جهان بود

حجت الاسلام صفی خانی گفت: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای نابودی ظلم و طاغوت در جهان و آغازی بر طلوع عدالت دنیای بشریت است.
حجت الاسلام علاالدین صفی خانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان قزوین در دیدار با مسؤولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد، ضمن تبریک ایام فرارسیدن دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: باید در ایام دهه فجر ارزش‌های دینی، فرهنگی و انقلابی به نسل نوجوان و جوان انتقال داده تا شاهد نسلی پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌ها باشیم.

حجت الاسلام صفی‌خانی ابراز کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ دنیا و مقدمه‌ای برای نابودی ظلم و طاغوت در جهان و آغازی بر طلوع عدالت دنیای بشریت است.

وی در ادامه افزود: تاریخ ایران، ملت حماسی و قهرمان ما قیام های بسیاری را تجربه نموده بودند، اما هیچ یک از آنها همچون قیام پانزده خرداد نقطه عطف تاریخ ما نگشته بود و در دیگر قیام‌ها و جنبش های مردمی ما، ظلم ستیزی و طاغوت زدایی وجود داشت، اما تاکنون رایحه امامت از آنها استشمام نشده بود، لذا این قیام یک قیام مردمی ضد رژیم و حامی اسلام، دین و روحانیت بود، و روحانیون رهبران اصلی قیام بودند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضور گسترده مردم با انگیزه‌های دینی از یک سو و حضور مراجع دینی، علماء و چهره‌های مذهبی در سطوح رهبری از سوی دیگر، از مشخصه‌های بارز این انقلاب هستند.

وی در پایان از برگزاری بیش از 50 برنامه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و به بخشی از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتسال و طناب کشی، برگزاری جلسات اخلاق، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان، بازدید از موزه عبرت، خاطره گویی مبارزین سیاسی قبل از انقلاب در حوزه های علمیه را می‌توان بخشی از این برنامه ها نام برد./853/102/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات