۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۷۷۰۲۱
مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب از مهم ترین نیازهای امروز جامعه است

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب را یکی از مهم ترین نیازهای امروز جامعه بیان کرد و گفت: به یقین نقش جامعه روحانیت در این بین غیرقابل انکار است.
حجت الاسلام یدالله رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست شورای اداری این مدیریت، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: در واقع دهه فجر از سال سی ام پس از انقلاب و با ورود به دهه چهارم از یک حساسیت خاصی برحوردار است.

وی با اشاره به اینکه تا دهه سوم پس از انقلاب انگیزه های معنوی بر انگیزه های اقتصادی و سیاسی غالب بود، تصریح کرد: در سه دهه نخست انقلاب مردم به دنبال آرمان خواهی بودند و هیچ گاه خواسته های خود را مقدم بر ارزشهایی که در سایه انقلاب به دست آورده بودند، نمی دانستند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه با ورود انقلاب به دهه چهارم، نگرش مردم حتی بسیاری از انقلابیون نیز تغییر کرد، افزود: در این دهه بیشتر بحث کارآمدی نظام مطرح است و بین اصول و ارزشها و داشتن یک کشور آباد تعارضهایی وجود دارد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متأسفانه چنین تفکری در حال القا شدن است که هر جایی از اصول انقلاب گذشتیم به پیشرفت اقتصادی رسیدیم، اظهار کرد: در دهه چهارم انقلاب از نظر عموم مردم اصل بر اقتصاد و رفاه عمومی است و در این راه حتی عقب نشینی از ارزشها هم مهم نخواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب مبنا بر لذت بردن از دنیا است، خاطرنشان کرد: در سه دهه نخست انقلاب مبنای کارها بر عزت بود اما از دهه چهارم به بعد مبنای کارها بر اساس لذت است.

وی پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب را یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه بیان کرد و گفت: به یقین نقش جامعه روحانیت در این بین غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه باید روحیه انقلابی گری در بین عموم مردم نهادینه و فراگیر شود، اظهار کرد: حوزه های علمیه باید هم خود انقلابی بمانند و هم تفکر انقلابی گری را در بین عموم خصوصا خواص نشر دهند و این از ضرورتها است./202/9457/ب1

ارسال نظرات