۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۷۷۳۱۹
حجت الاسلام عبادی:

حوزه برای مقابله با آ‌سیب ها در فضای مجازی چاره اندیشی کند

نماینده مردم بیرجند در مجلس تأکید کرد: امروز در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی باید طلاب با سواد موظف شوند که ورود پیدا کرده و با هجمه های بسیار دشمنان مقابله کنند.
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله جعفر سبحانی با اشاره به آسیب ها و پیامدهای فضای مجازی، نسبت به اثرات مخرب آن هشدار داد.

وی با تقدیر از اثرها و کتاب های حضرت آیت الله سبحانی در زمینه رد شبهات و ادعاهای وهابیت افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پر از شبهات وهابیت علیه شیعه است که باید با آن ها مقابله جدی صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: همانگونه که حوزه طلاب را به تبلیغ می فرستند و آن ها را موظف می کنند و حوزویان احساس می کنند که کار مقدسی انجام می دهند در عرصه فضای مجازی هم باید وارد شوند.

وی ادامه داد: امروز در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی باید طلاب با سواد موظف شوند که ورود پیدا کرده و با هجمه های بسیار دشمنان مقابله کنند، طلاب باید برای کسانی که مخالفان اهل بیت(ع) هستند شبهات ایجاد کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان این که حوزه و طلاب باید از مکتب حقه اهل بیت(ع) دفاع کنند، ابراز داشت: این کار در حوزه باید به یک نهضت و وظیفه همانند تبلیغ و منبر تبدیل شود تا شاهد اثرات مثبت آن باشیم./1323/203/ص

ارسال نظرات