۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۴۰۸
استاندار لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تبیین درسهای انقلاب برای دانش آموزان

استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت بیان و تبیین درسهای انقلاب برای دانش آموزان، گفت: این اقدام امری مهم در جهت حفظ بقای انقلاب است.
هوشنگ بازوند ، استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد خرم آباد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این ایام فرصتی مناسب برای توجه بیشتر دانش آموزان به آرمانهای انقلاب است.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان در قالب اجرای برنامه های این ایام، افزود: برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت دانش آموزان امری مؤثر در تبیین اهداف انقلاب است.

استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما سراسر درس است، بیان داشت: درسهای انقلاب باید برای نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود.

وی در ادامه خودباوری، اتکا به توان داخلی، اعتماد به نفس، ایثار، شجاعت و مقاومت را از درسهای مهم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: این موارد رمز موفقیت ما در عرصه های گوناگون است.

بازوند با تأکید بر ضرورت الگوگیری دانش آموزان از حوادث انقلاب و شناخت اهداف و آرمانهای امام راحل بیان کرد: این اقدام نسل نو را در برابر هجمه های دشمن بیمه می کند.

وی تصریح کرد: مرور درسهای انقلاب امری مهم در جهت تداوم راه انقلاب و حفظ بقای این انقلاب است و همه ما در هر موقعیت و جایگاهیی که قرار داریم نسبت به انقلاب مسؤول هستیم.

استاندار لرستان درسهای انقلاب را منشأ پیشرفت کشور عنوان کرد و یادآور شد: دانش آموزان با تکیه بر روحیه خودباوری و اعتماد به نفس می توانند در پیشرفت و آینده کشور نقش آفرین باشند.

اقتصاد مقاومتی در سایه روحیه خودباوری و اعتماد تحقق می یابد

وی با اشاره به اهمیت مسأله اقتصاد و اینکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی در سایه اقدام و عمل است، افزود: تحقق این مهم با حفظ روحیه اعتماد به نفس و خودباوری صورت می گیرد.

بازوند بیان داشت: اقتصاد مقاومتی برنامه ای بلندمدت برای کشور است و نباید نسبت به این امر بی تفاوت بود چرا که دانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان کشور باید برای نقش آفرینی در آینده کشور نسبت به مسائل مهم امروز کشور آگاه باشند./9459/203/ب2

ارسال نظرات