۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۴۸۵
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: ما نباید کارهای کوچک و روزمره ای که جزو وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی و مدیران است را به عنوان کارهای بزرگ و شاخص، برند و رسانه ای کنیم.
12 بهمن یادآور پیروزی حقیقت و غلبه بر باطل و طاغوت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام امروز در جمع خبرنگاران، گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با انتقاد از نحوه گزارش دهی برخی مسؤولان از طریق رسانه ها در مناسبت های مختلف، تصریح کرد: ما نباید کارهای کوچک و روزمره ای که جزو وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی و مدیران است را به عنوان کارهای بزرگ و شاخص، برند و رسانه ای کنیم.

شیروی با اشاره به اینکه رسالت و وظیفه اصلی رسانه ها، مطالبه گری و انتشار و انعکاس اقدامات صورت گرفته براساس واقعیات است، تأکید کرد: رسانه ها بایستی نتایج اقدامات و کارهای بزرگ و عام المنفعه‌ای که در راستای محرومیت زدایی، کارآفرینی، اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، از مسؤولان و دستگاه های ذیربط مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه اعلام و انتشار دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و بیان مقایسه ای خدمات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، موجب ایجاد شور، نشاط و امید در جامعه می شود، گفت: در این دهه مبارک برنامه ریزی شده است تا در سه حوزه صدا، خبر و سیما، برنامه ها و گزارشات مختلف و متنوعی تدوین، تهیه و منتشر شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان ایلام با اشاره به اینکه برای برگزاری باشکوه آیین های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هم کنون ستادی در صدا و سیمای استان شکل گرفته است و تلاش خواهد شد تا در این بازه زمانی دو ساله؛ بهترین برنامه ها تدوین شود، اظهار کرد: رادیو نمای ایلام در دهه فجر امسال در استان راه اندازی می شود و امیدواریم که تا پایان سال ۹۶ بیش از ۹۰ درصد مناطق استان تحت پوشش این شبکه رادیویی قرار گیرد./879/203/ب2

ارسال نظرات