۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۷۷۶۷۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی:

گرامیداشت ایام دهه فجر مشت محکمی بر دهان استکبار است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چگنی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب گفت: برگزاری برنامه های دهه فجر و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب مشت محکمی بر دهان استکبار و خنثی کننده توطئه های آنان است.
حجت الاسلام لرستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام لرستانی صبح امروز در جمع کارکنان پایور سپاه ناحیه شهرستان چگنی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر یادگارامام خمینی(ره) و جانفشانی دلیرمردان کشور در مقابله با ظلم و استبداد است.

وی با اشاره به ایثار و ازخودگذشتی ملت ایران در دوران شکل گیری انقلاب و تبعیت از امام راحل برای شکست رژیم شاهنشاهی، بیان کرد: آنان جان خویش را فدا کردند تا انقلاب به ثمر بنشیند و مردم از دست ظلم و ستم راهیی یابند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چگنی دهه مبارک فجر را فرصتی برای بصیرت افزایی و آگاه سازی نسل جوان عنوان کرد که حوادث پیش از انقلاب و دوران شکل گیری انقلاب را درک نکردند و افزود: با بازگو کردن آن دوران باید برای نسل امروز تبیین شود که انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

وی انقلاب را حاصل خون شهدا و پیروی مردم از خط و مشی امام راحل دانست و یادآور شد: امروز همه ما برای حفظ و بقای انقاب مسؤول هستیم.

حجت الاسلام لرستانی حفظ آرمانها و دستاوردهای انقلاب و  امام راحل، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را از مسؤولیت های خطیر امروز نسبت به انقلاب عنوان کرد.

وی برگزاری برنامه های دهه فجر را فرصتی برای تبیین ارزشها خواند و گفت: برپایی این برنامه ها با محوریت مردمی توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند و دشمن را در هجمه ضربه زدن به انقلاب ناکام می سازد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم در دهه فجر مشت محکمی بر دهان ابرقدرتهای جهانی مخالف اسلام است.

وی در ادامه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را امری مهم و اثرگذار در خنثی کردن هجمه های دشمن دانست و یادآور شد: حضور در این مراسم وظیفه ای همگانی است و مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن همچون سالهای گذشته به دشمن ثابت می کنند که همواره پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام لرستانی افزود: برگزاری مراسم نهضت روشنگری، غبارروبی مزارشهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه این شهرستان و برگزاری ویژه برنامه های جشنهای انقلاب در ایام الله دهه فجر در حوزه بسیج شهرستان چگنی برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات