۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۷۷۶۷۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

مسیر و خون شهدای انقلاب باید حفظ شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مسیر و خون شهدای انقلاب باید حفظ شود، گفت: پیام موساهای زمان به بشریت خروج از تاریکی‌های اعتقادی، سیاسی، اخلاقی و اجتماعی است.
حجت الاسلام فاضلیان

حجت الاسلام حسن فاضلیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در هر عصر و مصری ابراهیمی و موسایی هست و در مقابل آنها فرعون‌ها و نمرودهایی وجود دارند در نهایت نیز ابراهیمیان و موساییان پیروز می‌شوند.

فاضلیان با اشاره به اینکه امام و ابراهیم بت‌شکن ما حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که موسی را با آیه‌های روشن فرستادیم و بر این اساس ابراهیمیان و موساهای زمان همچنان نشانه‌های حق بودن مسیرشان را به همراه دارند.

وی با اشاره به دو سخن از آیت الله مشکینی، بیان کرد: در ابتدا ایشان فرموده‌اند که رسول خدا هرگز نمرده و نمی‌میرد و تنها چهره و لباس رسالت عوض می‌شود گاهی در قالب نبی، گاهی ولی فقیه و روح الله موسوی، گاهی آیت الله خامنه‌ای و غیره و در دومین مورد نیز گفتند هر آیه‌ای که خواندید برای همان ساعت است.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: پیام موساها در تاریخ بشریت این است که مردم را از تاریکی‌های اخلاقی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و عملی نجات دهند.

وی با بیان اینکه در آن دوران دو بار به زندان‌ افتادم، عنوان کرد: در پایگاه‌ هوایی شهید نوژه که در آن زمان پایگاه شاهرخی نام داشت به همافران آموزش می‌دادند تا به افسران آمریکایی احترام بگذارند.

حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: زمانی که پایگاه نوژه به دست انقلابیون افتاد کتاب‌هایی را به ما دادند که در آن نوشته شده بود اگر در پایگاه‌های ایران یک استوار آمریکایی عبور کند و به او احترام گذاشته نشود، فرد متخلف مجازات می‎شود.

وی با بیان اینکه در هر مملکتی که مستشار آمریکایی وجود داشته باشد آن مملکت آباد نخواهد شد، گفت: می‌توان گفت که آمریکا شاه را به عنوان دست‌نشانده خود و مزدور در منطقه به مردم معرفی کرد.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: اسلحه و مسلسل‌های دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد و مردم با بینش آگاهانه به تظاهرات به پا خواستند و با مشت‌های گره کرده خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: طبق گفته امام راحل این نظام محتاج حفظ و نگهداری است، بر این اساس باید راه امام و شهدا با نماز، تقوا، حجاب، پاکدامنی، دوری از ربا، دوری از رشوه و غیره ادامه یافته و حفظ شود./979/302/ب2

ارسال نظرات