۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۶۷۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

دهه فجر حاکمیت الهی بر طاغوت است

حجت الاسلام نظری گفت: مردم با حضور در صحنه تظاهرات و راهپیمایی ها سبب پیروزی انقلاب شدند و با مشت های گره کرده پشتیبانی خود را از ولایت به جهانیان ثابت کردند.
حجت الاسلام عباس نظری

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تحول تاریخی عظیم دانست و گفت: امام خمینی(ره) در زمانهای مختلف انقلاب، به عنوان یک رهبر دینی توانستند انقلاب و مردم را هدایت و رهبری کنند.

وی در ادامه افزود: اعتقادات و باورهای دینی سبب شد مردم در شعارهایشان مسیر حرکت حکومت را تغییر دهند، شعارهای مردم برگرفته از اندیشه‌های حضرت امام(ره) بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه انقلاب مردم و امام(ره) برای برپایی حکومت دینی و اسلامی بود ابراز کرد: مردم با حضور در صحنه تظاهرات و راهپیمایی ها سبب پیروزی انقلاب شدند آنها با مشتهای گره کرده پشتیبانی خود را از ولایت به جهانیان ثابت کردند.

وی دهه فجر را مسیری برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات دانست و اظهار کرد: حاضر شدن مردم در پای صندوقهای رای اوج مردم سالاری و دموکراسی دینی را نشان می‌دهد، مردم ما بر خلاف بسیاری از کشورها در سرنوشت خود دخیل هستند.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر نقش روحانیت در بصیرت افزایی در افکار و اندیشه‌های مردم، خاطر نشان کرد: روحانیت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند آنها با برپایی مجالس سخنرانی مردم را با توطئه‌های حکومت طاغوت آشنا می‌کردند.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر مهمترین واقعه تاریخ است عنوان کرد: حضور مردم موجب شده تا نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام برهه‌های زمانی بتواند فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن پشتوانه‌ مردمی از اقتدار بالایی برخوردار است مردم در مبارزه با طاغوت، جنگ تحمیلی و تحریمهای هسته‌ای و اتمی نشان دادند که همیشه پیرو ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام نظری در پایان گفت: مسؤولان و مردم باید با عملکردشان از آرمانهای امام خمینی(ره) و انقلاب بیعیت کنند و هرگز خلاف اندیشه‌های امام(ره) و شهدا حرکت نکنند./302/955/ب1

ارسال نظرات