۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۷۶۹۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

تبیین گفتمان انقلاب راه مصون سازی جوانان در برابر توطئه های دشمن است

مدیر حوزه های علمیه لرستان گفت: برای مصون سازی جوانان در برابر دشمن باید گفتمان انقلاب، دستاوردها و اهداف و آرمانهای انقلاب بین نسل جوان تبیین و بازگو شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بیان داشت: امام راحل و علمای دین به پشتیبانی مردم برای انقلاب و پیروزی آن زحمات فراوانی کشیدند، شکنجه ها دیدند و جان خود را فدا کردند تا انقلاب به ثمر نشست.

وی افزود: ایثار، مجاهدت و تلاش و جانفشانی ها در راستای پیروزی انقلاب برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب و نظام، زنده کردن ارزشها و ایجاد حکومت اسلامی در راستای حفظ و حراست از اعتقادات دینی مردم بود.  

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی برای ما به همراه داشت، بیان کرد: به ثمر نشستن انقلاب از جهت سیاسی عزت و افتخار را در پی داشت و در جنبه اجتماعی نیز فسادها و ناهنجاری هایی همچون بی بندوباری که در جامعه رواج یافته بود، ریشه کن شد.

وی با اشاره به نقش تربیتی و هدایتی پیروزی انقلاب در جامعه، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم افرادی که به برکت انقلاب متحول شده بودند توانستند با ایثار، اعتقاد و ایمان راسخ و با جانفشانی از ناموس دینی و ملی خویش دفاع کنند.

پیمودن مسیر انقلاب، راه حفظ اقتدار، عظمت و پیشرفت کشور

حجت الاسلام میناپور با اشاره به پیشرفت نظام در جنبه سیاسی پس از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: گرچه امروز مشکلاتی وجود دارد، این مشکلات با توجه به اهداف انقلاب، آرمانهای امام راحل و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: در طول عمر با برکت انقلاب در زمینه های گوناگون همچون ابعاد اقتصادی و اجتماعی ثابت شده است که هر جا  در مسیر انقلاب و اهداف انقلاب گام برداشتیم، موفق بوده ایم و امروز برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف نباید مسیر انقلاب را گم کرد.

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی حوزه های علمیه و مراکز علمی

مدیر حوزه های علمیه لرستان عمل به اهداف انقلاب و گرامیداشت دستاوردهای انقلاب را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: برای مصون سازی جوانان در برابر دشمن باید در مسیری که امام راحل و رهبری ترسیم کردند گام برداشت و دستاوردها را بین جوانان تبیین کرد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب بیان کرد: حوزه های علمیه، مراکز علمی، دانشگاهها و همه نهادها و افرادی که می توانند با بیان خویش در جامعه نقش آفرین باشند، باید در جهت تبیین اهداف و آرمانهای انقلاب به ویژه برای نسل امروز نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام میناپور در ادامه اظهار داشت: با بیان اهداف سیاسی، دفاعی و اعتقادی نظام و بیان دستاوردها، مقایسه دوران پیش از انقلاب و دوران پیروزی انقلاب تا به امروز، مقایسه زیر سلطه بودن آن زمان با آزادی و استقلال امروز برای نسل جوان می توان آنان را در برابر توطئه های دشمن مصون ساخت.     

دهه فجر تجلی طلوع خورشید سعادت در ایران اسلامی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان 12 تا 22 بهمن ماه را تجلی طلوع خورشید سعادت در کشور ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی انقلاب ایران در طول این چهار دهه فراز و نشیبهای فراوانی را پشت سرگذاشته است و در سایه رهبری امام راحل، رهبر معظم انقلاب و به برکت خون پاک شهدا هر روز سرافرازتر از گذشته است./9459/302/ب2

ارسال نظرات