۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۷۷۷۴۲

سومین دوره مسابقه مقاله‌نویسی، نقاشی و عکاسی «فرزندان انقلاب» برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقه مقاله‌نویسی، نقاشی و عکاسی با عنوان «فرزندان انقلاب» ویژه خانواده طلاب و روحانیان سراسر کشور برگزار می‌شود.
مسابقه فرزندان انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، معاونت خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نظر دارد همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سومین دوره مسابقات هنری با عنوان فرزندان انقلاب در رشته‌های مختلف، نقاشی با موضوع خانواده انقلابی، مقاله‌نویسی با موضوع ولایت رمز پیروزی و عکاسی با موضوع دهه فجر را برگزار کند.

همسر و فرزندان طلاب برادر شاغل و غیر شاغل ایرانی و غیر ایرانی اعم از شیعه و سنی دارای پرونده فعال و فرزندان طلاب خواهر تحت تکفل شاغل و غیر شاغل ایرانی و غیر ایرانی اعم از شیعه و سنی دارای پرونده فعال و خانواده مرحومین دارای پرونده فعال ایرانی و غیرایرانی اعم از شیعه و سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. 

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه از طریق سامانه سخا وارد پنل شخصی خود شده و بخش خدمات فرهنگی را انتخاب کرده و سپس مسابقات فرهنگی، هنری (مقاله‌نویسی، نقاشی، عکاسی) را انتخاب کنند./872/د102/ی

ارسال نظرات