۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۷۷۹۴۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

اقتدار و ایمان ملت ایران مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام نعمت اللهی گفت: مهم ترین عامل اصلی شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ملت غیور بودند که با اراده و عزم راسخ در مقابل رژیم ستمگر شاهنشاهی ایستادگی کرده و عامل موفقیت این نظام سرافراز شدند.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی

حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با تبریک به مناسبت یوم الله دهه فجر و با اشاره به اهمیت برنامه‌های دهه فجر استان، گفت: برنامه‌های دهه فجر در دو کمیته قرآن و هیأت‌های مذهبی که حدود 120برنامه در هیأت‌ها و کانون مداحان و 60 برنامه در کمیته قرآن در نظر گرفته شده که در دهه مبارک فجر در سرتاسر استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمت اللهی ابراز کرد: نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اولیه و اساسی است و دانشمندان علوم اجتماعی وقتی قدرت را تقسیم می‌کنند به دو دسته قدرت سیاسی یا قدرت اجتماعی تقسیم بندی می‌شود.

قدرت سیاسی قدرت حاکمیت جامعه است

وی افزود: قدرت سیاسی همان قدرت حاکمیت جامعه و قدرت اجتماعی یک پایش مردم با باورهایشان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: نقش مقام معظم رهبری در جامعه از اهمیت والایی برخوردار است و در این میان می‌توان پی‌ برد انقلاب‌هایی که در قسمت‌های  محتلف جهان اتفاق افتاده از نظر سازگاری محکم نبوده مثل عمر مختار در لیبی.

ملت ایران مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند

وی ادامه داد: مهم ترین عامل اصلی شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ملت غیور بودند که با اراده و عزم راسخ در مقابل رژیم ستمگر شاهنشاهی ایستادگی کرده و عامل موفقیت این نظام سرافراز شدند.

حجت الاسلام نعمت اللهی اظهار کرد: مردم با حضور در راهپیمایی روز 22بهمن ماه با عزم راسخ به خیابان ها آمده و لرزه در دل دشمنان می‌اندازند و عامل نگرانی و ترس دشمنان همین یک پارچه بودن ملت ایران است.

مراحل شکل گیری یک نظام

وی با اشاره به اهمیت اینکه برای شکل گیری و پایه گزاری هر نظام باید پنج مرحله را پشت سر بگزارد بیان کرد: مراحل شکل گیری یک نظام تازه تکریم،‌تخریب، پایه گزاری، تثبیت و تداوم هستند که تا به امروز ملت ایران تا مرحله چهارم را با موفقیت پیموده است.

انقلاب ما انقلابی فرهنگی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و ما انقلاب کردیم برای تدام و فرهگ سازی اسلامی و دینی، نه برای جرعه‌ای آب یا تکه‌ای نان.

وی در پایان گفت: نیروهای انقلابی باید با امید به پروردگار یکتا و ادامه دهنده راه و روش پیشوایان دین و امام خمینی (ره)، ارزشها و اهداف پیروزی انقلاب اسلامی را به نسل های بعدی انتقال دهند تا از فروپاشی این نظام به دست دشمنان جلوگیری به عمل آید./853/302/ب2

ارسال نظرات