۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۷۸۰۳۷
آیت الله علما:

حل مشکلات اقتصادی، اقتدار کشور را دوچندان می کند

آیت الله علما با اشاره به اینکه کشور ایران در بُعد سیاسی و نظامی مقتدر است، گفت: ایران کشوری مقتدر بوده و جوانان این کشور توانا به انجام هر کاری هستند، بنابراین باید با تقویت روحیه خودباوری در همه امور پیشتاز باشیم.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با کارگران و کارفرمایان استان کرمانشاه، ابراز داشت: ایام الله دهه فجر یادآور اقتدار ملت ایران در مبارزه با استکبار و پیروزی حق بر باطل بود.

آیت الله علما بیان داشت: انقلاب اسلامی انقلاب و حرکتی مردمی بود و بنابراین باید همین مردم در راستای حفظ انقلاب و حل مشکلات کشور گام بردارند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم باید مشکلات کشور را کالبدشکافی کنند تا با مدیریت صحیح و به روز، برنامه و طرحی برای حل این مشکلات در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مشکلات رایج کشور همچون عدم حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق و مسائل بانکی باید مورد توجه قرار گیرد و هرچه سریعتر برای ریشه کن ساختن این مشکلات گامهای مؤثری برداشته شود.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره مسأله نفوذ، مطرح کرد: باید همه اقشار جامعه نسبت به این مسأله حساس باشند و با اتحاد همه جناح های سیاسی، و تبعیت از دین و رهبری برای حل مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند.

آیت الله علما اظهار داشت: اقدامات اخیر کشور آمریکا نشان دهنده اعتراف آنها به اقتدار و بزگی ملت ایران است زیرا آنها کودک پنج ساله ایرانی را نیز تحریم و زندانی می کنند و از یک کودک پنج ساله نیز وحشت دارند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: کشورهای غربی به قدرت و نفوذ ایران در منطقه اذعان دارند بنابراین باید در زمینه اقتصادی نیز برای حل مشکلات موجود چاره اندیشی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ایران کشوری مقتدر بوده و جوانان این کشور توانا به انجام هرکاری هستند بنابراین باید با تقویت روحیه خودباوری در همه امور پیشتاز باشیم.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت بانکها و نیروهای کار در ارتقای وضعیت اقتصادی کشور افزود: باید مشکلات تولید را در کشور حل کرد، روحیه خدمت به مردم باید در میان مسؤولان نهادینه شود.

آیت الله علما در پایان با تأکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، عنوان داشت: کشور ایران در بعد سیاسی و نظامی مقتدر است بنابراین باید با مشارکت همه ملت، در بعد اقتصادی نیز مشکلات کشور را مرتفع نمود تا اتکا به اقتصاد داخلی کشور بیشتر شده و زمینه پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در کشور به وجود آید./857/202/ب2

ارسال نظرات