۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۸۰۸۲
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان:

وحدت و تبعیت از رهبری عامل پیروزی انقلاب بود/ اجازه نفوذ به دشمن نمی‌دهیم

مولوی اسماعیل‌زهی گفت: اراده بالا و وحدت ملت ایران این پیروزی را ممکن ساخت و از علت‌های دیگر پیروزی، بیداری و فرمان‌برداری از رهبر و تفکر ملت و امام بود.
مولوی عبدالحمید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان، امروز در همایش محوری «ماندگاری انقلاب اسلامی، وحدت، بصیرت، ولایت» که در سالن اجتماعات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی تنها یک درس برای ما نبود؛ بلکه درسی برای جهانیان است.

وی ادامه داد: چیزی که غیر ممکن بود مردم ایران ممکن ساختند و بر رژیم ستمشاهی پیروز شدند، این رژیم یک رژیم مفسد بود و تحت حمایت قدرت‌های دنیا قرار داشت.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان وحدت و تبعیت از رهبری را عامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: از نظر عقلی، پیروزی بر این رژیم غیرممکن بود اما اراده بالا و وحدت ملت ایران این پیروزی را ممکن ساخت، از علت‌های دیگر پیروزی، بیداری و فرمان‌برداری از رهبر و تفکر ملت و امام بود.

وی خاطرنشان کرد: وحدت یک اتحاد بسیار بزرگی تشکیل می‌دهد و هر چیز غیر ممکن را ممکن می‌سازد، وحدت در بنای این مسیر بوده است و اکنون هم این وحدت با جایگاه بالاتر استوار است.

مولوی اسماعیل‌زهی ابراز داشت: بسیاری از دولت‌ها انقلاب کردند و پیروز شدند ولی اختلاف سبب شد تا خداوند این نعمت را از آنان بگیرد اما انقلاب اسلامی با رهبری مقتدر و همدلی مردم ماندگار شد.

وی با توصیف حاکمیت انقلاب یادآور شد: حاکمیتی که بر دل‌ها حکومت کند، ماندگار و پایدار خواهد بود؛ امروزه انقلاب دشمنان زیادی دارد اما اجازه نفوذ به دشمن داده نمی‌شود که علت این اجازه ندادن نیز مردمی بودن این انقلاب است.

وی در پایان تأکید کرد: ما باید برای همه جهانیان در همه زمینه‌ها الگو و نمونه باشیم، این امنیتی که در استان سیستان و بلوچستان داریم تا کنون این امنیت را نداشته‌ایم و دشمن همیشه می‌خواهد در بین ما اختلاف بیفکند اما همیشه شکست می‌خورد./202/831/ب1

ارسال نظرات