۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۸۳۷۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

دهه فجر زمینه ساز آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان برگزاری یادواره شهدا و برنامه های دهه فجر را گامی مهم برای آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام شفیع زاده

حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تکریم از دلاورمردی های شهدا را مصداق آیه «و من یعظم شعائر الله فأنها من تقوی القلوب» دانست و ابراز داشت: برگزاری برنامه های یادواره شهدا و دهه فجر انقلاب اسلامی سبب آشنایی جوانان و نوجوانان با اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برنامه های دهه فجر و یادواره های شهدا را سبب آشنایی جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: بسیاری از جوانان و نوجوانان امروزی ما دوران پیش و اوائل انقلاب اسلامی را درک نکرده و حتی حضور نداشتند.

این مقام مسؤول بیان دستاوردها، ریشه ها و اقدامات انقلاب اسلامی در سال های نخست تأسیس را برای جوانان بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: همچنین برگزاری یادواره های شهدا بصیرت افزایی در جامعه را به دنبال خواهد داشت و از این لحاظ رهبر معظم انقلاب برگزاری یادواره شهدا، تعظیم و تکریم شهدا را کمتر از شهادت ندانستند.

حجت الاسلام شفیع زاده با اشاره به اینکه بیشتر شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی از نسل جوان هستند، ابراز داشت: بنده که از سال 60 توفیق حضور در جبهه را پیدا کردم، مشاهده کردم که 80 درصد گردان ها را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند که چنین حضوری نشان از بینش و بصیرت بالای آنها دارد.

وی در پایان گفت: بصیرت و بینش بالا در افراد بسیار کمی است که سبب می شود زندگی و جان خود را در دوران جوانی و در مسیری که احتمال بازگشت وجود ندارد، تقدیم کنند./303/9456/ب1

ارسال نظرات