۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۷۸۳۹۸
استاد حوزه و دانشگاه:

صدور انقلاب و خودباوری مردم از اهداف انقلاب اسلامی ایران است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: يکی از اهداف انقلاب اسلامی، صدور فکر انقلاب و ايده هايی همچون خودباوری و مردم گرايی بود که خوشبختانه امروز شاهد تحقق اين هدف در کشورهای اسلامی هستيم و انقلاب اسلامي در واقع به جهان صادر مي‌شود.
حجت الاسلام احمد مهدي زاده حجت الاسلام احمد مهدي زاده نخستين پويش ملي ‹‹چله انقلاب اسلامي›› دركاشان نخستين پويش ملي ‹‹چله انقلاب اسلامي›› دركاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام احمد مهدي زاده صبح امروز در نخستين پويش ملي ‹‹چله انقلاب اسلامي›› با محوريت شبكه جوانان رضوي كه همزمان با سراسر كشور در كانون فرهنگي تربيتي الزهرا(س) كاشان برگزار شد، گفت: نقش جوانان در مبارزات قبل از پيروزي انقلاب و بعد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در بهمن ماه سال 57 و تداوم آن بر هيچ كس پوشيده نيست.

وي افزود: جوانان همانگونه كه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش مهم و اساسي را داشتند در تداوم انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، دوران سازندگي و امروز در جنگ نرم و شبيخون فرهنگي دشمن نقش مهم و اساسي را براي مقابله با دشمن دارند.

حجت الاسلام مهدي زاده اظهار داشت: امروز جوانان ايران اسلامي با استفاده از ظرفيتها و توان بالقوه خود موفقيت هاي بزرگي را در عرصه هاي علمي براي دستيابي به اهداف انقلاب اسلامي كسب كرده اند و دشمن نيز از پيشرفتهاي ايران اسلامي عصباني است و براي جلوگيري از اين موفقيت ها هر روز توطئه جديدي را براي متوقف كردن حركت شتابان موفقيتهاي جمهوري اسلامي ايران دارد.

اين استاد حوزه و دانشگاه يادآور شد: يکی از اهداف انقلاب اسلامی، صدور فکر انقلاب و ايده هايی همچون خودباوری و مردم گرايی بود که خوشبختانه امروز شاهد تحقق اين هدف در کشورهای اسلامی هستيم و انقلاب اسلامي در واقع به جهان صادر مي‌شود.

حجت الاسلام مهدي زاده در ادامه با اشاره به اينكه سه مركز و پايگاه مسجد، حوزه علميه و دانشگاه نقش تعيين كننده اي در پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم آن داشتند و دارند، گفت: اين سه مركز و پايگاه كانون هاي اصلي مبارزه و انقلاب اسلامي هستند كه در تعميق و گسترش آرمانها و شعارهاي انقلاب اسلامي و پيشبرد نهضت نقش مهمي داشتند.

روح الله توكلي مجري برنامه‌هاي پويش ملي «چله انقلاب اسلامي» در شهرستان كاشان نيز گفت: پويش ملي «چله انقلاب اسلامي» در شهرستان كاشان با محوريت شبکه جوانان رضوي و همت و توان مجموعه‌ها و تشکل‌هاي انقلابي و مردمي در سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي همزمان با مراکز استانها در شهرستان كاشان برگزار مي‌شود.

وي معرفي اهداف و دستاوردهاي انقلاب اسلامي در سراسر كشور و به صورت چرخشي در شهرهاي منتخب از تاريخ 30 ديماه تا سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، با همت و توان مجموعه‌ها و تشكل‌هاي انقلابي و با حضور همه اقشار مردم را از مهمترين اهدف برگزاري پويش ملي «چله انقلاب اسلامي» در شهرستان كاشان اعلام كرد.

توكلي يادآور شد: برگزاري پويش ملي «چله انقلاب اسلامي» در شهرستان كاشان با دو برنامه‌ عمومي و طرح دانش‌ آموزي و با همکاري مؤسسات، تشکل‌هاي فرهنگي، مردمي و فعالان فرهنگي در کاشان و شهر برزک از توابع اين شهرستان برگزار مي‌شود.

لازم به ذكر است، پويش ملي «چله انقلاب اسلامي» در شهرستان كاشان صبح امروز با حضور 400 دانش آموز کاشاني از گروه سني 14 تا 15 سال همراه با تقدير از خانواده شهداي مدافع حرم به ويژه شهيد مدافع حرم احمدي پدر دو دانش ‌آموز كاشاني، تجليل از شهيد 15 ساله «محسن ديلم» به نمايندگي از خانواده شهداي انقلاب اسلامي، برگزاري نمايش تئاتر و مسابقه و اجراي گروه سرود شهيد نقاده با دو سرود مدافع حرم و انقلاب در كانون فرهنگي تربيتي الزهرا(س) كاشان برگزارشد./202/1307/ب1

ارسال نظرات