۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۶۴۳
ویژه طلاب حوزه علمیه؛

مؤسسه امام خمینی در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد

مسؤول پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از آغاز پذیرش طلاب در مقطع کارشناسی این مؤسسه خبر داد و گفت: طلاب خواهر و برادری که دارای مدرک سطح یک حوزه هستند می توانند در 13 رشته مقطع کارشناسی این مؤسسه ثبت نام کنند.
موسسه امام خميني

حجت الاسلام مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز پذیرش مؤسسه پژوهشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی عنوان کرد: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین برادران و خواهران طلبه رسمی حوزه های علمیه، جهت تحصیل در علوم انسانی در مقطع کارشناسی به دو شیوه حضوری و نیمه حضوری ویژه برادران و خواهران و با برگزاری آزمون اختصاصی، برای سال تحصیلی آینده دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به اين که آزمون ورودی کارشناسي در 13 رشته علوم انسانی برگزار مي شود، ادامه داد: پذيرش دانش‌پژوه مقطع کارشناسي ويژه طلاب سطح يک حوزه ‌های علميه در رشته های معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم‌تربیتی، علوم‌سیاسی و علوم‌قرآنی می باشد.

مسؤول پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: متقاضیان و علاقمندان می توانند از 12تا 25 بهمن ماه با مراجعه به وبگاه پذیرش مؤسسه به نشانی http://paziresh.iki.ac.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: زمان آزمون ورودی 8 اردیبهشت ماه سال آینده در ساختمان مرکزی مؤسسه امام خمینی(ره) شهر قم می باشد و دوره تحصیلی نیز از اواسط شهریورماه آغاز شده و طلاب می توانند به صورت حضوری یا نیمه حضوری در این مقطع تحصیل کنند.

حجت الاسلام عباسی در پایان خاطرنشان کرد: مواد درسی و منابع آزمون پذيرش کارشناسی شامل؛ فقه (شرح لمعه ابواب: طهارت، صلاه، متاجر،اجاره،نکاح)، اصول فقه (اصول الفقه(مرحوم مظفر تا اول مباحث الحجه)، منطق (المنطق مرحوم مظفر)، ادبیات عرب (در حد سطح یک حوزه)، ادبیات فارسی (بربال قلم) و زبان انگلیسی (مقدماتی) می باشد./872/ت302/ج

ارسال نظرات