۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۷۸۹۰۹
رییس عقیدتی شمال غرب ارتش:

جهان اسلام گرفتار جاهلیت مدرن شده است

رییس عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه امروز دشمنان اسلام و تشیع تخریب اسلام با نام اسلام است.
حجت الاسلام سیدعبدالرحیم موسوی، رییس عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدعبدالرحیم موسوی، رییس عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جلسه کمیته راهبردی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در تبریز، اظهار داشت: برنامه امروز دشمنان اسلام و تشیع تخریب اسلام با نام اسلام است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 62 کانال تلویزیونی ماهواره ای به نام اسلام در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: اگر چه اسامی این کانال ها هم بسیار جذاب و هم دل رباست همچون کربلا، امام حسین ،کلمه و ...  اما محتوای این رسانه ها سیاست «مذهب علیه مذهب» را دنبال می کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: با نگاهی عمیق به سیاست های استکباری و جنگ طالبانه مستکبران جهان به این نتیجه می رسیم که این کشورها هیچ گاه به دنبال جنگ و درگیری در حریم مرزهای خود نبوده اند و تلاش داشته اند با ایجاد جنگ و درگیری به دور از مرزهای خود به نوعی امنیت خود را تضمین کنند.

وی با بیان این‌که توطئه‌های دشمنان اسلام و تشیع در منطقه خاورمیانه متمرکز  شده است، تصریح کرد: جالب است بدانید که از زمان کشف آمریکا هیچ جنگی در آمریکا رخ نداده است و تمام درگیری ها در کشورهای فقیری همچون افغانستان، ویتنام و پاکستان رخ داده است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان و خانواده معظم شهدا هم اکنون با اقتدار و امنیتی مثال زدنی در خاورمیانه مورد توجه کشورهای جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی سیاست های تفرقه افکن غرب با استفاده ابزاری از شیوخ مرتجع عربی در منطقه یادآور شد: تفرقه‌افکنی مسیر را برای تحقق اهداف شوم غرب در منطقه تسهیل می بخشد؛ متأسفانه اعراب بار دیگر به دوران جاهلیت خود بازگشته اند البته این بار در قالب جاهلیت مدرن هستند.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سیاست های استکبار جهانی در منطقه تحریک حکام این منطقه علیه یکدیگر است با وجود اینکه اکثر مردم این منطقه مسلمان هستند ولی آنان تلاش می کنند مذهب را علیه مذهب تحریک کنند.

همچنین غفوراصغر رضایی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت های این مرکز، گفت: بانکداری الکترونیک هم اکنون جایگزین بانکداری سنتی شده است و در حوزه بانکداری الکترونیک نیز قدم های بزرگ و اثرگذاری برداشته ایم./935/202/ب2

 

ارسال نظرات