۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۷۹۰۴۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

رییس جمهور آمریکا راهی جز تعامل با ایران ندارند

فرهنگی گفت: رییس جمهور آمریکا و دولتمردان غربی راهی جز تعامل و مذاکره با ایران ندارند و سیاست‌های خصمانه غرب هیچ خللی در مسیر نظام ما ایجاد نمی‌کند.
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با تبریک فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ معاصر ایران اسلامی و مناسبت‌های جهانی است.

وی با بیان این‌که سیاست‌های خصمانه غرب به ویژه آمریکا هیچ خللی در مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را تثبیت کرده و حتی موضع‌گیری‌هایی که آقای ترامپ، به عنوان  منتخب جدید آمریکا، اتخاذ می‌کند، نشان از قدرت ایران اسلامی و نگرانی دولت آمریکا دارد.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انقلاب‌های معمول دنیا، رسم بر این بود که با خشونت روی کار می‌آمدند ولی در انقلاب اسلامی ایران با سرعت قانون مستقر شد و رفتارها و مناسبت‌های جمهوری اسلامی ایران براساس قانون تنظیم شد.

فرهنگی با اشاره به این‌که رییس جمهور جدید آمریکا و دولتمردان غربی راهی جز تعامل و مذاکره با ایران ندارند، افزود: نظام اسلامی ایران در سطحی از اقتدار و اثرگذاری قرار دارد؛ که هیچ بحران، مشکل و مسأله‌ای در منطقه بدون حضور و نقش‌آفرینی ایران اسلامی برطرف نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: از جمله آثار انقلاب اسلامی شکل‌گیری نهاد جهاددانشگاهی از دل دانشگاه بود که با رویکردها و رفتارهای بروکراتیک امکان ایجاد آن نبود، جهاددانشگاهی در طول سه دهه گذشته خدمات شایان توجهی به انقلاب و کشور ارائه کرده است.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به مراحل تدوین و تصویب قانون پنج ساله برنامه ششم توسعه گفت: برنامه ششم توسعه برنامه‌ی متفاوتی است که در صورت تصویب شورای نگهبان برای اجرا ابلاغ خواهد شد، احکامی که در این برنامه پیش‌بینی شده احکامی کمی بوده و از کلی گویی پرهیز شده است.

فرهنگی با اشاره به بررسی برنامه ششم توسعه از سوی وکلای ملت ادامه داد: در برنامه ششم توسعه، زمینه کاری وسیعی برای جهاددانشگاهی وجود دارد، در صورتی که جهاد اجرای بخش هایی از  اهداف برنامه ششم توسعه را به عهده بگیرد هم خدمتی به کشور و هم خدمتی به دولت محسوب خواهد شد./202/935/ب1

ارسال نظرات