۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۰۵۴
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی:

دشمنان به انتخابات پیش رو چشم طمع دوخته‌اند

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن به انتخابات پیش رو در ایران چشم طمع دوخته و از هر راهي استفاده می‌کند تا با تحريك مردم براي تحريم انتخابات به اهدافش برسد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و امام جمعه بجنورد، شامگاه امروز در جمع مردم و نمازگزاران مرکز استان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: با پيروزي انقلاب اسلامي عزت و اعتبار فراموش شده ايران احيا شد.

وي با بیان اینکه علل و عوامل اصلي پيدايش انقلاب ريشه در تاريخ نهضت‌های انبيا (ع) و آيين اسلام دارد، افزود: انقلاب اسلامي ايران مبتني بر اصول عميق توحيدي و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورايي است.

حجت‌الاسلام والمسلمين يعقوبي اضافه كرد: انقلاب اسلامي ارزش‌های والاي انساني كه در جامعه ایران کم‌رنگ شده و به فراموشي سپرده شده بود را احيا كرد و به اين طريق با پيروزي انقلاب ارزش‌های والاي انساني به‌عنوان نخستين نعمت انقلاب تحقق يافت.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامی دو گوهر انسانیت و اسلام راستین را در انتخاب‌های مردم متبلور کرد و آزادي و اختيار عمل را به انسان‌ها هديه داد تا مردم با انتخابي درست و منطبق با خواست خداوند متعال، انسانيت اصيل را به عالم نمايش دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمين يعقوبي خاطرنشان كرد: بعد از انقلاب مردم عزت و استقلال خود را باز يافته و با علم و آگاهي و شركت در انتخابات سرنوشت خود را خودشان تعيين كرده و می‌کنند.

وي تصریح کرد: انقلاب اسلامی معرف اسلام راستین در دنیا است؛ به‌گونه‌ای که با پيروزي انقلاب اسلامي چهره واقعی اسلام که دوری از ذلت و زیر بار ستم ستمگران نرفتن است، ظهور و بروز یافت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی گفت: بر اين اساس بايد مردم به‌ویژه جوان‌ها در این موقعیت حساس که دنیا چشم امیدش را به این انقلاب بسته مراقب باشند گرفتار آسیب‌ها و سستي در اراده انقلابي نشوند تا بتوانیم با حفظ دستاوردهاي انقلاب به پیشبرد اهداف انقلابي کمک کنیم.

نماينده ولی‌فقیه در خراسان شمالي در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پيش رو تصريح كرد: بايد در رفتارها و انتخاب‌هایمان دقت كرده و به‌دوراز هرگونه كينه و غرض و اهداف شخصي رفتار كنيم.

به گفته وی باید در انتخابات پیش رو به‌گونه‌ای انتخاب كنيم که عزت اسلام و ايران به مخاطره نيفتد و مستکبرین عالم جرئت زورگویی به این کشور و ملت را نداشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان به انتخابات پیش رو در ایران اسلامی چشم طمع دوخته‌اند و از هر راهي استفاده می‌کنند تا با تحريك مردم براي تحريم انتخابات به اهداف کینه‌توزانه خود برسند./202/9314/ب1

ارسال نظرات