۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۰۵۵
عضو ارشد حزب الله:

ایران دژ مستحکمی در برابر خطر صهیونیستی، تکفیری و آمریکایی است

نایب رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم در برابر توطئه های صهیونیستی، تکفیری و آمریکایی علیه امت عربی و اسلامی یاد کرد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق نایب رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی مجمع امام مهدی(ع) در جبل عامل برگزار شد، گفت: لبنان با وجود انتخاب رییس جمهور و تشکیل دولت، در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان نتوانسته در راستای تصویب قانون جدید انتخابات به اجماع برسد. 

وی افزود: عدم تصویب این قانون یک خطر بزرگی برای بازگشت کشور به بحران های عمیق به شمار می آید.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه کرسی های حزب الله در پارلمان با تصویب قانون جدید تغییری نمی کند، اظهار داشت: مخالفت ما با قانون کنونی با هدف افزایش کرسی هایمان صورت نمی گیرد بلکه حزب الله درصدد مشارکت همگان در فعالیت سیاسی کشور است و می خواهیم دولتی قانونمند تشکیل دهیم.

حجت الاسلام قاووق با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران در پرتو نزاع عربی ـ صهیونیستی و تسلط آمریکا بر منطقه، دژ مستحکمی در برابر خطر صهیونیستی و تکفیری و آمریکایی محسوب می شود.

وی ادامه داد: ایران در زمان حمله رژیم صهیونیستی به لبنان بهترین حامی و یاور ما بود و اولین و بیشترین کشوری است که به یاری عراق و سوریه و لبنان در برابر دشمن تکفیری می پردازد.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد که اگر ایران و جانفشانی های این کشور در سوریه و عراق و کمک به مقاومت در لبنان و فلسطین نبود، منطقه هم اکنون در تکفیر تروریستی سیاه غرق شده بود./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات