۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۲۴۰
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

156 زن کارآفرین در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تسهیلات بانکی گرفتند

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 156 نفر زن کارآفرین در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، لیلا سپهری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 156 نفر زن کارآفرین از تسهیلات بانکی بهره بردند تا از این رهگذر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌ برداشته و خودکفا شوند.

وی با اشاره به اینکه افراد مورد اشاره در طول دو سال گذشته به واسطه بسیج بانوان و همراهی کارشناسان این مجموعه به بسیج سازندگی معرفی شده‌اند، ادامه داد: انتظار می رود مسؤولان و دست‌اندرکاران تدابیر ویژه‌ای برای بانوان کارآفرین بیندیشند.

سپهری برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در چند روز اخیر را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: این همایش یک فرصت ارزشمند برای معرفی خواهران و برادران کارآفرین و توانمند استان در زمینه های مختلف بود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با تقدیر از دست‌اندرکاران بسیج سازندگی استان، اضافه کرد: وام های پرداخت شده به کارآفرینان از 50 تا سقف 30 میلیون ریال متغیر است که بسته به نوع طرح پیشنهادی با اقساط 60 ماهه و بهره 16 درصد به افراد اختصاص می یابد./936/203/ب2

ارسال نظرات