۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۲۹۹

بيانيه شوراي نگهبان به مناسبت يوم الله 22 بهمن

شوراي نگهبان در بيانيه‌اي با گرامي‌داشت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب، ملت ايران اسلامي را براي حضور پر شكوه در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن دعوت كرد.
شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، مشروح اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"اِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَيهِ‍م و لا هُم يَحزَنُون"

در دهه مباركه فجر ياد ميكنيم از دلاوري‌هاي مردمي انقلابي كه به نداي حق طلبي و عدالت جويي رادمردي الهي لبيك گفته و با فداكاري و جانفشاني‌هاي بسيار بساط حكومت جنايتكار، منحوس و طاغوتي پهلوي را برچيدند و در 22 بهمن 57 به بهاي اهداي جان‌هاي عزيزان خود، شهد شيرين پيروزي نوشيدند.
استكبار جهاني كه سيلي محكمي از انقلاب اسلامي خورده بود پس از اين پيروزي بزرگ، براي تلخ كردن كام انقلابيون و نااميد كردن ساير مستضعفان جهان از تكرار جنبش‌هاي انقلابي، دسيسه ها و فتنه هاي بسياري برانگيخت و با تمام قدرت سخت و نرم خود عليه نظام نوپاي انقلاب اسلامي اقدام نمود.
اكنون در سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهديدات عبور كرده و تبديل به درخت تنومندي شده است اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پي‌ريزي فتنه‌هاي پيچيده‌تري سعي در خدشه‌دار كردن وجهه انقلاب اسلامي دارند.
شوراي نگهبان با گراميداشت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، ضمن دعوت از مردم غيور و بصير ايران اسلامي براي شركت با شكوه در راه‌پيمايي يوم‌ا... 22 بهمن، اميدوار است با ياري خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار عليهم السلام و با درايت رهبر معظم انقلاب و هوشياري مردم فتنه‌هاي پيچيده پيش رو نيز خنثي و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي افزوده گردد و ان‌شاء‌ا... به زودي پرچم حكمراني بر پايه عدل الهي، در دستان صاحب اصلي‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گيرد./1323/د102/ص

ارسال نظرات