۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۷۹۴۷۶

تبریک سالروز پیروزی انقلاب به رهبر معظم انقلاب

کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین، فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تبریک گفت.
کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین در پیامی، فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای، مسؤولان و ملت ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی حکومت همپیمان آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را به رهبر معظم انقلاب، دولت، مسؤولان و ملت ایران تبریک عرض کرده و این پیروزی را پیروزی فلسطین و محور مقاومت می دانیم.

کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین در بخش دیگری از پیام، ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و افزود: رژیم صهیونیستی مسؤولیت کامل انفجار اوضاع و پیامدهای آن در غزه را برعهده دارد. جامعه جهانی باید اقدامات دشمنانه صهیونیست ها را محکوم و از تکرار این جنایت های تروریستی علیه ملت و مقدسات فلسطین جلوگیری کند.

این کمیته همچنین با انتقاد شدید از تصمیم کنیست صهیونیستی درباره مصادره اراضی فلسطینیان تصریح کرد: این تصمیم به معنای جنگ جدید علیه ملت فلسطین است و با هدف مصادره بیش از 62 درصد از اراضی فضه غربی و آواره کردن ساکنان آن صورت می گیرد.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: فلسطینیان، اعراب و مسلمانان و حتی آزادگان جهان باید در برابر تجاوزهای روزمره دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطین به صورت یکپارچه ایستادگی کنند و به حمایت از نیروهای مقامت در برابر اشغالگران بپردازند.

کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین تهدید جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا را محکوم کرد و ادامه داد: هرگونه حمله علیه ایران یا کشوری عربی و اسلامی به معنای حمله علیه امت است. از ملت های عربی و اسلامی می خواهیم وحدت خود را حفظ کرده و در برابر چالش ها و تهدیدهای دولت جدید آمریکا که سیاست بحران آفرین را در پیش گرفته است، بایستند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات