۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۴۷۷

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی خواستار برکناری تشکیلات خودگردان شد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد تشکیلاتی که نمی تواند از املاک و اراضی شهروندان فلسطینی دفاع کند، باید کنار برود و به مردم فرصت بدهد که خود از اراضی و دارایی هایشان در برابر اشغالگران دفاع کنند.
جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با اشاره به قانون اخیر کنست صهیونیستی که اجازه مصادره اراضی و مشروعیت بخشی به شهرک های صهیونیست نشین غیر قانونی را می دهد، تصریح کرد وقتی تشکیلات خودگردان نمی تواند از املاک و اراضی فلسطینیان حمایت کند، باید کنار برود و عرصه را برای مقاومت خود مردم در برابر اشغالگران و حمایت آنها از اراضی و دارایی های خود فراهم کند.

الهندی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری "فلسطین الیوم" خاطر نشان کرد که تشکیلات خودگردان باید از تعقیب و بازداشت مبارزان فلسطینی در کرانه باختری در راستای خدمت به رژیم اشغالگر قدس که اقدام به مصادره اراضی و تخریب منازل فلسطینیان می کند، خجالت بکشد.

وی افزود که مراجعه تشکیلات خودگردان به دادگاه کیفری بین المللی ما را به یاد توهمات قبلی این تشکیلات می اندازد.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هر روز به شهرک سازی و تصویب قوانین نژاد پرستانه ادامه می دهد و تشکیلات خودگردان هم اقدام به تعقیب و بازداشت مبارزان مقاومت می کند و سپس دست به دامن موسسات بین المللی می شود تا حقوق ملت فلسطین را باز پس بگیرند!! اگر ما خودمان کمکی نکنیم و از حقوق مان دفاع نکنیم و در صف یکپارچه مقاومت قرار نگیریم، دیگران حقوق ما را رعایت نکرده و از ما دفاع نخواهند کرد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کنست رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گذشته قانون مشروعیت بخشی به شهرک های صهیونیست نشین را با اکثریت 62 رای موافق در برابر 52 رای مخالف به تصویب رساند که زمینه مشروعیت بخشی به تقریبا 50 شهرک صهیونیست نشین غیر قانونی را که 4 هزار واحد مسکونی در آنها واقع شده اند، فراهم می کند و به شهرک نشینان صهیونیست اجازه بقا در اراضی را که مالکیت آنها متعلق به شهروندان فلسطینی است، می دهد./847/ب102/د

ارسال نظرات