۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۴۷۹
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه گویی استکبار است

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه ها و یاوه گویی استکبار در زمینه های گوناگون و تلاش برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه گویی استکبار و آمریکا است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 22 بهمن را از روزهای با عظمت و سرنوشت ساز خواند و بیان داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت دوباره با آرمانهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان راهپیمایی 22 بهمن را رصد می کنند، افزود: حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن همواره موجب یأس و ناامیدی دشمنان می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سایه بصیرت و هوشیاری به ندای رهبری لبیک گفته و در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با این حضور وحدت و همدلی خویش را به نمایش می گذارند.

وی بیان داشت: وحدت و همدلی رمز پیروزی انقلاب و شکست رژیم شاهنشاهی بود و امروز نیز مهم ترین عامل در جهت حفظ عظمت، استقلال و بقای انقلاب است.

حجت الاسلام میناپور یادآور شد: در طول عمر با برکت انقلاب توطئه ها و دسیسه های گوناگون دشمن در سایه وحدت و همدلی خنثی شده و عظمت و اقتدار کشور روز به روز بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب و گرامیداشت این روزها برای دشمنان اسلام و انقلاب شکننده و موجب دلگرمی مردم، مسؤولان و دوستاداران نظام می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی مردم از نظام را به نمایش می گذارد، بیان داشت: تا زمانی که این ملت پای نظام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند، این نظام در برابر حربه های دشمن در امان است./9459/302/ب2

ارسال نظرات