۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۴۸۹

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان لرستان اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان، گفت: این مراسم در خرم آباد با سخنرانی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان و در شهرستانها با سخنرانی نماینده مردم هر شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه برگزار می شود.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان لرستان، گفت: این مراسم روز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستانهای لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم آباد از میدان شهدا آغاز و ادامه مسیر از خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب اسلامی، خیابان انقلاب اسلامی، میدان 22 بهمن به سمت مصلای الغدیر ادامه می یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: سخنران مراسم 22 بهمن در شهر خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری است.

وی افزود: در بروجرد راهپیمایی 22 بهمن ساعت 11 از میدان ساعت 11 صبح از میدان قیام به سمت میدان شهدا، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان بحرالعلوم، مصلای نماز جمعه و با  سخنرانی حجت الاسلام ترابی برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب مسیرهای راهپیمایی در شهرستان دورود را از میدان امام حسین(ع)، بلوار معلم و تجمع در مصلای نماز جمعه با سخنرانی مجید کیان پور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، شهرستان ازنا نیز از میدان شهید صادقی و میدان فرمانداری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد تقوی، معاون سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان الیگودرز ساعت10:30 صبح از میدان آزادی آغاز و با حرکت به سمت مصلای قدس و با سخنرانی محمد خدا بخشی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهرستان پلدختر را از میدان شهید بهشتی، پل شهدای دولت، مصلای نماز جمعه و با سخنرانی امام جمعه این شهرستان و کوهدشت نیزاز مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام، میدان معلم، مسجد صاحب الزمان( عج) و با سخنرانی حجت الاسلام طهماسبی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مسیرهای راهپیمایی شهرستان الشتر از میدان امام به سمت مصلای نماز جمعه با سخنرانی امام جمعه این شهرستان برگزار می شود، افزود: در نورآباد این مراسم از میدان بعثت آغاز و با حرکت به سمت خیابان امام خمینی، بلوار شهید بهشتی، مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی نژاد، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام حیات الغیب گفت: در شهرستان چگنی نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن از مسجد صاحب الزمان(عج)، بلوار امام خمینی، خیابان ولیعصر، مصلای نماز جمعه، با سخنرانی حجت الاسلام حسین زاده آملی امام جمعه شهرستان و در رومشکان از مسجد امیرالمومنین(ع)، میدان امام خمینی،  مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام جمیاری برگزر می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات