۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۷۹۵۰۲
مدیر حوزه علمیه تبریز:

ترامپ مایه رسوایی دولت آمریکا است

حجت الاسلام ناصری گفت: رییس جمهور جدید آمریکا به خیال این‌که با تشدید فشارها و تهدیدها می‌تواند قطار انقلاب اسلامی را متوقف کند؛ وارد عرصه شده است.
حجت‌الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز

حجت الاسلام عبدالصمد ناصری، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی تازگی ندارد، اظهار داشت: رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ هم تکلیف آقای ترامپ را مشخص کرد و هم پرده از چهره دولتمردان آمریکا برداشت.

امام جمعه خسروشاه با بيان اين‌كه انقلاب اسلامی ایران مراحل پیشرفت و توسعه را به سرعت سپری می کند و دشمنان راهی جز مقابله با این حرکت سریع ندارند، خاطرنشان كرد: رییس جمهور جدید آمریکا به خیال این‌که با تشدید فشارها و تهدیدها می‌تواند قطار انقلاب اسلامی را متوقف کند، وارد عرصه شده است، غافل از این‌که ترامپ نیز راهی جز مذاکره با ایران نخواهد داشت.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به اين‌كه دشمنان نظام اسلامي از بدو پيروزي انقلاب اسلامي ايران مخالف روي كار آمدن دولت و حكومتي شيعي در ايران بوده‌اند، گفت: اين انقلاب مايه اميد مستضعفان عالم شد، از اين رو تداوم راه امام و شهدا وظيفه اي بر عهده همگان است.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با تأكيد بر اين‌كه رييس جمهور جديد آمريكا با وضع تحريم هاي جديد عليه ايران به دنبال ادامه سياست فشار عليه نظام اسلامي ايران است، افزود: تحريم هاي اقتصادي مسأله جديدي براي ملت ايران نيست، معلوم است كه دشمن سر سازش با ما نخواهد داشت؛ البته باید دانست که ترامپ مایه رسوایی دولت آمریکا است.

وي با بيان اين‌كه تبعيت از رهنمودهاي ولايت فقيه تنها راه نجات از مشكلات اقتصادي است، گفت: اگر پيرو مكتب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) هستيم، بايد تابع ولي فقيه زمان باشيم؛ چراكه دشمنان خود نيز معترف هستند كه ولايت و رهبري تمام توطئه‌هاي آنان را نقش بر آب مي كند.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به بخش‌هایی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معظم‌له در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش بر تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس ملت عزیز ایران تأکید کردند که بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد.

امام جمعه خسروشاه ادامه داد: رهبری فرمودند که اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌ کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می آورد اما عقلانیت در سایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی، فقط به سراب می‌رسد، با این اوصاف نباید امید به دوستی دشمنان دیرین انقلاب اسلامی داشت./935/302/ب2

ارسال نظرات