۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۶۲۷
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

وجود 2 هزار و 500 مبلغ برخوردار از کد دائم تبلیغی

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تعداد 2 هزار و 500 مبلغ خواهر و برادر در سطح استان خوزستان در یک فرایند دو ساله تا کنون موفق به دریافت کد دائم تبلیغی شده اند و در حال حاضر فعالیت دارند.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در نشست توجیهی بصیرت فاطمی ویژه بانوان تأثیرگذار فرهنگی اهواز که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در زمینه مبلغان واحد اعزام مبلغ و روحانیان ایجاد شده تا این بخش سازماندهی شود.

وی با بیان این که در مرحله نخست اعزام مبلغ صرفا برادران و خواهران دارای مدرک رسمی حوزوی مجاز به نام نویسی و دریافت کد دائم تبلیغی بودند، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته علاقه مندان غیر حوزوی نیز باتوجه به آزمون شفاهی و کتبی و سطح معلومات می تواند در یکی از 3 سطح کد دائم دریافت کنند.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که اعزام مبلغ باتوجه به حجم کاری و ضرورت ثبت گزارش های تبلیغی به سوی سیستمی و اینترنتی پیش‌رفت، ادامه داد: در این زمینه سجام راه اندازی شد و 2500 مبلغ خواهر و برادر در استان خوزستان برخوردار از کد دائم تبلیغی هستند.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به ایجاد سامانه پیامکی ویژه مبلغان خواهر و برادر به شماره 9830008940363618+ برای برقراری ارتباط میان بخش اعزام و مبلغان، افزود: مبلغان گزارش های تبلیغی از جمله برگزاری گفتمان دینی، اقامه نماز، جلسات قرآن و سایر اقدامات را در سامانه سجام ثبت کنند؛ چراکه بتوان جمع بندی بهتری داشته باشیم.

این مقام مسؤول با بیان این که راه اندازی سامانه سجام در راستای ساماندهی امر اعزام مبلغ در سطح کشور است، ادامه داد: با این سامانه بستری ایجاد شد تا سوابق تبلیغی افراد ثبت و در هر زمان که مبلغی گواهی تبلیغی بخواهد براساس عملکردشان گواهی صادر می شود.

وی گفت: درخواست می شود از کلیه مبلغان برادر و خواهر در استان خوزستان مبنی بر نام نویسی و دریافت کد تبلیغی باتوجه به این که در ابتدای سال 96 کلیه گواهی های تبلیغی براساس عملکرد ایشان در سامانه صادر خواهد شد./203/9453/ب1

ارسال نظرات